..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τετάρτη, Ιανουαρίου 24, 2007
Ελεγεία και επικήδειος για μια αδυναμία μου
Λατρεύω τον καπνό. Αλήθεια τον λατρεύω. Η αίσθηση όταν στρίβω ένα τσιγάρο. Το σώμα του στα δάχτυλά μου. Η γεύση του. Ο καπνός που στροβιλίζεται γύρω από τα μαλλιά μου. Την διάχυση της νικοτίνης στο αίμα μου. Όλων των δηλητηρίων του στο αίμα μου. Το πως ανοίγει γλυκά και πικρά δρόμους στο μυαλό μου. Όταν πίνω την τρίτη γουλιά βότκας δίνω φιλιά στο τσιγάρο μου και θυμάμαι πάντα πως σε φιλούσα στους κροτάφους. Να πάρω τον πόνο, την ένταση, εγώ, να μην θυμάσαι εσύ, να μην υποφέρεις λεπτό. Και μετά να γυρνάω κεφάλι και να συνεχίζω την βραδιά μου. Με ή χωρίς εσένα.
Ατέλειωτα βράδια στη σειρά. Μπαρ και δρόμοι, στενά και παγκάκια. Μπύρες και τεκίλες, ούζα και τσίπουρα. Γέλια και κλάμματα. Καλοκαίρια και Δεκέμβρηδες όλα μαζί. Φωτογραφίες χρόνων και πάντα είχα τον καπνό μπροστά μου. Ή στα χέρια μου. Βλέπεις εγώ είμαι μόνη και στέκομαι όρθια. Με δεκανίκι αλλά όρθια.
Ο Μπουκόφσκι να κρατάει στο στόμα του ένα ζαρωμένο τσιγάρο, ο Ντίλον να μισοκλείνει τα μάτια του προσπαθώντας να δει μέσα από τους καπνούς. Τα βρεγμένα μου Lucky στην κωλότσεπη μετά από εκείνες τις βόλτες στη βροχή. Να παλεύω μέσα στον τηλεφωνικό θάλαμο της μικρής πλατείας να βγάλω γραμμή για το σπίτι σου που ήταν 200 χιλιόμετρα μακριά. Να σχηματίζω νούμερα και να ψάχνω εναγωνίως την αναπτήρα που λέγανε και οι καινούριοι μου γείτονες.
Και μετά τα πρώτα βράδια στο υπόγειο στέκι. Οι κουβέντες με την ίδια πάντα αρχή. Να μου ανάβουν το τσιγάρο. Και τα πρωινά με τον πονοκέφαλο και την άθλια γεύση, να στύβω πορτοκαλάδες για να διώξω την αδυναμία.
Λατρεύω τον καπνό. Αλήθεια. Λατρεύω και τους καπνιστές. Πάλι αλήθεια. Λατρεύω και τους άντρες που καπνίζουν. Μεγάλη αλήθεια. Η μυρωδιά τους, τα δάχτυλά τους, όλα. Όσα είναι δεμένα με τον καπνό, χρόνια τώρα.
Μια άδεια σκηνή, σκονισμένη με ένα μόνο τραπέζι. Μια γυναίκα με μακρύ μαύρο φουστάνι, χωρίς παπούτσια κάθεται στην άκρη του τραπεζιού και καπνίζει. Νωρίτερα έχει λαχανιάσει από τις στροφές στα σανίδια.
Τα δάχτυλά μου τρέχουν στα πλήκτρα όπως παλιά στα ασπρόμαυρα λακαρισμένα. Ένα τσιγάρο αφήνει σκιές πάνω τους. Μια ασπρόμαυρη φωτογραφία. Στρατιωτικά κομμένα μαλλιά, μαύρα βαμμένα μάτια και ένα τσιγάρο να κρέμεται. Χέρια φορτωμένα δαχτυλίδια και η ράντα του σουτιέν πέφτει στο πλάι.
-Να σας βγάλω εισιτήριο για τους καπνίζοντες;
-Όχι. Δηλαδή από εδώ και πέρα.. μάλλον όχι.

Αποχαιρετισμός στον λατρεμένο μου καπνό. Και Zeppelin συνοδεία. I'm gonna leave you.. θα προσπαθήσω δηλαδή.
posted by sorry_girl @ 12:17 μ.μ.  
30 Comments:
  • At 12:41 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    Φανταστικές εικόνες sorry...
    πολύ ζωντανές και γεμάτες γεύση...

     
  • At 1:04 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Καλά λες ρε γαμώτο, είναι τόσα πολλά που συνδέονται με ένα τσιγάρο!
    Αν είναι οριστική απόφαση, μπράβο σε συγχαίρω κι ελπίζω να τα καταφέρω κι εγώ!

     
  • At 1:06 μ.μ., Blogger Unknown said…

    συγγνώμη δηλαδή,και μόνο εγώ θα μείνω η εθισμένη της παρέας;Α δεν παίζω.
    καλά.πάω πάσο.κι εγώ τον λατρεύω τον καπνό.πραγματικά.

     
  • At 1:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Και στα δικά μας που λένε.Αν και αν γίνει ποτέ αυτό(που δεν το βλέπω)δε θα χωράω μετά από τις πόρτες.
    :)

     
  • At 1:10 μ.μ., Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Υπέροχα ταξιδιάρικο κοριτσάκι μου.
    Το διάβασα καπνίζοντας να ξέρεις..

     
  • At 1:15 μ.μ., Blogger The Motorcycle Boy said…

    Εγώ είμαι πολύ γέρος για να είμαι πολιτικά (αλλά μόνο πολιτικά -έτσι;) ορθός. Να μην το κόψεις. Πάει και τελείωσε!

     
  • At 1:35 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    *** Π Ρ Ο Δ Ο Σ Ι Α ***

     
  • At 1:42 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @erwtas:
    Λατρεία μου,γεμάτες γεύση από καπνό και αλκοόλ!
    Άντε έλα εσύ και έχω να σου πω ιστορίεεεες!
    @epsilon:
    Το παλεύω, την παλεύω!
    Ευχαριστώ κοριτσάκι μου!
    @cherry:
    Δεν θα σταματήσω ποτέ να είμαι εθισμένη στον καπνό κοριτσάκι!Ποτέ λέμε!Άλλο αν το παλεύω..
    @pj:
    Το οτι τρώω όλο παγωτό τι σου λέει;
    χιχι!
    @M.:
    Φτου σου ρε!ουστ!σιχαμένη μπαλίτσα!
    χιχι!
    @Mboy:
    Καλά εσύ είσαι πολύ γέρος γενικώς. Ούτε έναν θάνατο δεν είσαι άξιος να γράψεις σωστά.
    χιχιχι!
    @παλιόγερος:
    Τι φωνάζεις ρε;Εσύ καπνίζεις άρα σε λατρεύω!
    ;)

     
  • At 2:03 μ.μ., Blogger Μαρκησία του Ο. said…

    Εύχομαι καλη επιτυχία στον τίμιο αγώνα σου...αλλά έτσι όπως τα λες, δεν βλέπω να το κόβεις ;-)

    Και γιατί να το κόψεις, άλλωστε; με βρίσκει σύμφωνη ο ΜBoy.

     
  • At 2:34 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    Non smoking area!!!
    Πάντως αν έγραψες αυτό το κείμενο χωρίς να καπνίζεις μάλλον καλό σου κάνει. Απίθανο :-)

     
  • At 2:48 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Δηλαδή θα αρχίσεις να γεύεσαι και να οσφρίζεσαι άλλες ξεχασμένες ιστορίες, σχεδόν παιδικές τώρα;

     
  • At 3:21 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Περαστικά και καλή τύχη στον δίκαιο αγώνα σου!

    ΥΓ: Είδες για να κάνεις παρέα μαζί μου? χι χι.

     
  • At 5:00 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Εμενα παντως η φιλη μου η Μαρια, μου πηρε ενα τσιμπουκι την Πρωτοχρονια και απο τοτε εχω ελατωσει τα στριφτα. Σκεψου το! ;)

     
  • At 5:40 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολο. αφού το έκοψα εγώ, που κάπνιζα 70 τσιγάρα τη μέρα, οποιοσδήποτε μπορεί.
    η πρώτη εβδομάδα είναι το μανίκι, μετά όλα καλά. να πεισμώσεις.

     
  • At 6:36 μ.μ., Blogger γιωργος said…

    Προσωπίκά, αν δεν ήμουν καπνιστής και διάβαζα το κειμενό σου μάλλον θα με παρότρυνε να το ξεκινήσω. Οπότε τώρα, απλά βρήκα εναν ακόμη λόγο για να μην το σταματήσω. Και αν ήμουν εγώ που έγραψε την ελεγεία-που μόνο ως τέτοια την θεωρώ, κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά, επιδιώκοντας να σταματήσω το κάπνισμα-δεν θα την διάβαζα ποτέ ξανά. Ετσι νιώθω τυχερός που δημιουργός της είσαι εσύ.

     
  • At 6:40 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said…

    Ρε έτσι ωραια που τα γράφεις μου ρχεται να το αρχίσω κι εσυ το κόβεις; τσ τσ!

     
  • At 8:40 μ.μ., Blogger Lex_Luthor06 said…

    Καλη δυναμη λοιπον.

    Ποτε δεν καπνισα (καλα καλα, σχεδον ποτε). Δεν γουσταρω και τη μυρωδια του καπνου. Αυτο ομως που γουσταρω και μπορω να καθομαι να το κοιταζω με τις ωρες σαν αποβλακομενος ειναι ο καπνος που στροβιλιζεται στο φως καποια ηλιαχτιδας. (Προφανως δεν θα εχω και μεγαλες απαιτησεις απο το τηλεοπτικο προγραμμα).

     
  • At 10:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Αποχαιρετισμος στα οπλα?Παντως εγω τωρα που το ξεκινησα το ατιμο δεν κοβεται...

     
  • At 10:33 π.μ., Blogger numb said…

    "Είναι πολύ εύκολο να κόψεις το κάπνισμα. Το 'χω κόψει πάνω από 10 φορές". (δε θυμάμαι ποιος το έχει πει, αλλά με εκφράζει απόλυτα)

     
  • At 11:22 π.μ., Blogger M&M said…

    Μα όλοι να προσπαθούν να το κόψουν!!! Τι προδοσία είναι αυτή!!! Είμαστε πολύ εκνευρισμένοι!!!
    Δεν το κόβω Δεν το κόβω!
    Δε θα πέφτει η στάχτη στο πληκτρολόγιο, δε θα βρομοκοπάει το σαλόνι μου, θα αλλάξει η μυρωδιά μου - όχι-όχι-όχι- θα συνεχίσουμε να καπνίζουμε (μέχρι ένας εκ των δυό μας αποφασίσει να το κόψει)

    καλημέρα

     
  • At 1:46 μ.μ., Blogger τέλσον said…

    Sorry_girl,

    να φτιάξουμε ένα σύλλογο καπνιστών... εραστών του καπνού και να μαζευόμαστε όλοι μαζί σε μέρη ευήλια και ευάερα και να καπνίζουμε με τις ώρες νόστιμα τσιγάρα.

    Το έκοψα, για ενάμιση χρόνο δεν έβαλα τσιγάρο στο στόμα μου, δεν μου έλειψε, ούτε στιγμή. Μετά κατάλαβα ότι απλά μου αρέσει να καπνίζω και άρχισα πάλι. Δεν είμαι περήφανος αλλά στις 12/02/2007 θα κλείσω τα 15 χρόνια καπνιστής...

     
  • At 2:21 μ.μ., Blogger Balidor said…

    Τελικά τί είναι το τσιγάρο;
    συντροφιά;
    να ξεχνιέσαι με κάτι;
    αγχολυτική συνήθεια ;
    γενικά μια απλή συνήθεια ;

    μόνο ενας καπνιστης μπορει να το απαντήσεις αυτό..
    I just got my music!

    Υ.Γ.:Fingo εσύ είσαι και Wow addict, οπότε είσαι επιρρεπής σε πειρασμούς !

     
  • At 4:00 μ.μ., Blogger K-Top said…

    Πωπω... άντε να βλέπεις Lost χωρίς τσιγάρα...


    (κάτσε να βγάλω και τις χορδές από την κιθάρα για καλό και για κακό...)

     
  • At 4:02 μ.μ., Blogger Παπαρούνα said…

    ασπρόμαυρα λακαρισμένα πλήκτρα και στο τασάκι ν' αχνίζει ένα τσιγάρο.

     
  • At 5:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Κουφαλα Bal αν δεν σε κανω και εσενα εθισμενο σε αυτο το παιχνιδι να μην με λενε Fingo

     
  • At 9:18 μ.μ., Blogger s_k said…

    2 χρονια ακαπνος

    μετα απο 15 χρονια καπνισματος

    να αποφευγεις τις κακες παρεες

    και τους αλητες τυπου tom waits

     
  • At 10:55 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @μαρκησία:
    Καλώς ήρθατε!
    Το ομολόγησα ήδη..είμαι εθισμένη στον καπνό, τον λατρεύω.Αλλά από δω και πέρα θα τον χαιδεύω πολύ σπάνια.
    Όπως όλα τα πάθη θέλει να την κάνει και να γυρίσει όποτε αποθυμήσει.
    Καταλαβαίνεις έτσι;
    ;)
    @sigmund:
    Χιχι δόκτορα χωρίς ούτε μια τζουρίτσα!
    @agrino:
    Το πιστεύεις οτι όλα μου μυρίζουν αλλιώς, έχουν άλλη γεύση, άλλος κόσμος ρε συ..και τρελή λιγούρα για όλα..όλα όμως!
    ;)
    @σεξ+πυρ:
    Χε χε!Ήμουνα σίγουρη οτι εσύ θα χαιρόσουνα πάρα πολύ!
    @dcd:
    Χιχιχι αι ρε!
    @gelial:
    Πουλάκι μου εσύ!Ξέρω οτι με καταλαβαίνεις!Πότε θα φάμε;χιχιχ!
    @axenbax:
    Καλώς τον!Αυτό είναι που λένε γκρίζα διαφήμιση έτσι;!
    Σ΄ευχαριστώ!
    @ey-aggelos:
    Εσυ ρε με είχες πρήξει να το κόψω, πάλι γκρινιάζεις;
    Άντρες τς τς τς...
    χοχο!
    @luthor:
    Αχαχαχα!Πριν χρόνια στη Θεσσαλονίκη σ' ένα μικρό καφέ είχε κάτο φωτογραφίες καπνού να στροβιλίζεται σε διάφορα είδη φωτός και σκιών..εκπληκτικό, θα το λάτρευες!
    @fingo:
    όλα κόβονται ρε συ..το θέμα είναι οτι μας αρέσουν και δε γουστάρουμε να τα κόψουμε!
    @numb:
    Χχαχαχα αλήθεια είχα να το ακούσω χρόνια αυτό!
    @collateral:
    Καλώς το γκόλουμ με τις δυο προσωπικότητες χαχαχα!
    "Kill him , kill him, no master no
    ooohhhh my precioussss!"
    Χιχιχ!
    @τελδον:
    Αυτή φίλτατε είναι η καλύτερη πρόταση.."θέλω να καθίσω σ' ένα καφενείο που να βλέπει θάλασσα" και να γίνουν όλα αυτά που περιγράφεις!
    @balidor:
    Το τσιγάρο είναι όλα αυτά που έγραψα..αλλά έχεις δίκιο καθείς με τους εθισμούς του!
    Χεχε ο fingo είναι addict γενικώς έτσι;
    χιχιχ!
    @atron:
    Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!
    Είπες Lost;Γιατί προκαλείς την τύχη σου;Γιατί;
    Περιμένω (και χτυπάω πόδι στο πάτωμα χιχι)
    @παπαρούνα:
    Ακριβώωως!
    @fingo:
    χεχε!πάλι πας για τσατοκατάσταση έτσι;χιχιχι!
    @fuzzy:
    Με λένε Fuzzy και είμαι δύο χρόνια άκαπνος.
    Και ο Fuzzy είναι εντάξει!
    Χιχιχ!
    Τώρα να αποφεύγω εγώ τέτοιους αλήτες;Δεν γίνεται monsieur είπαμε, να κόψουμε τον καπνό, μην πεθάνουμε κιόλας!

     
  • At 8:53 π.μ., Blogger Sox said…

    to exo kopsei ap ton maio..kai tora me exei piasei to steritiko mou..good luck

     
  • At 12:47 π.μ., Blogger polikarpos said…

    καλη δυναμη....

    (είπε και φύσηξε τον παχύ, γλυκό καπνό από το lucky που μόλις άναψε..)

    χοχοχοχο!

    :)

     
  • At 12:57 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @sox:
    Αχ πως σε καταλαβαίνω..
    ;)
    @poli:
    Αι πνιξ ρε!
    Μ!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.