..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007
"Baby.Please don't cry.."
Πρωί. Λίγη ψύχρα. Περπατώ και ζεσταίνομαι. Βγάζω μπουφάν. Στέκομαι στο πέτρινο πεζούλι για να στρίψω τσιγάρο. Με το δεκανίκι στο στόμα προχωρώ. Παρατηρώ τριγύρω. Γυναίκες με ζαρωμένα στους αστραγάλους καλσόν. Άντρες με ορατή μυρωδιά νεύρωσης. Που χάθηκες; Έστριψα σε λάθος στενό. Θα σε ξαναβρώ όπως στο είχα πει. Κι αν δεν με γνωρίσεις δεν θα με νοιάξει καθόλου. Είναι από αυτούς τους διαλόγους που στήνω στο μυαλό μου. Από αυτές τις μουσικές που ακούω μονίμως με τον ήχο χαμηλωμένο. Ανεπάρκεια χρόνου, κόπου και υγρών. Μια παράξενη εικόνα, σαν θαμπή, σαν μισή, σαν ολόκληρη. Τοκ τοκ. Ποιος είναι;
Τώρα πες. Πες τα μου όλα. Κι αν τα ήξερα ήδη τι πειράζει;
Δεν είναι τίποτα. Μόνο πλησιάζουν οι μέρες που θα σε αγγίξουν μαλακά στον ώμο. Θα σε γυρίσουν προς το μέρος τους και θα αντικρύσεις ξανά όσα άφησες πίσω. Και άδεια. Άδειος. Γεννημένος ξανά. Έτοιμος.
Λόγια, κουβέντες και τραγούδια. Μισά βλέμματα και κρυφοί φόβοι.
Ανέβα στη σκηνή. Χρόνια ολόκληρα στην σκαλίζω. Και το ξέρω πως λίγο πριν κάνεις το βήμα εγώ θα έχω κλείσει την πόρτα πίσω μου. Ηλίθια κούραση θα μου ‘χει κόψει τα γόνατα. Δεν θα έχω άλλη αντοχή. Είναι η δική μου μαυροντυμένη φιγούρα. Που τα βράδια έρχεται, με ξυπνάει και με καθίζει απέναντί της να τα πούμε. Με ρωτάει αν την σκεφτόμουνα καθόλου και μόλις βλέπει τα μάτια μου να γεμίζουν, με χαϊδεύει απαλά στους κροτάφους. Και μου λέει πάντα τα ίδια. Πως δεν είμαι εγώ για φωλιές και θα ΄πρεπε πια να το ξέρω.
Τέτοιες ώρες θα ξυπνάς, θα ντύνεσαι, θα φιλάς το κεφάλι που όλη νύχτα ανέπνεε δίπλα σου και θα παίρνεις το δρόμο σου. Και λίγο πριν κλείσεις την πόρτα πίσω σου, θα κοιτάς φευγαλέα το σημάδι στον τοίχο.
“Και γιατί δεν μου το είπες; Τώρα τι λες; Προλαβαίνω;”

Πρωί. Λίγη ψύχρα. Καλημέρα σου είπα μωρό μου;
Πόσο λυπάμαι που δεν σε γνώρισα, αλήθεια..

I can't seem to find the right lie
Insanity's horse adorns the sky
Can't seem to find the right lie
Carnival dogs consume the lines
Can't see your face in my mind
won't need your picture
Until we say goodbye

Doors και I can't see your face in my mind..
posted by sorry_girl @ 1:31 μ.μ.  
16 Comments:
  • At 2:40 μ.μ., Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Κάνει μια ψύχρα απόψε που με αρρωσταίνει..;

     
  • At 2:47 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Έχω βάλει στόχο να μην χαλάσει τίποτα! Αλλά τίποτα λέμε κι εσύ το πας φιρί φιρί :-ΡΡΡ
    Δεν έχει ψύχρα σήμερα ok?φιλιά

     
  • At 2:47 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Να μη *με* χαλάσει τίποτα, εννοώ!

     
  • At 3:07 μ.μ., Blogger stefanos said…

    Αχ αυτή η υγρασία, μου 'χει σαπίσει τα κόκαλα.
    Χρειάζομαι την λιακάδα σου 9+2

    Για μουσική δοκίμασε και το Don't cry των Guns and Roses

     
  • At 3:52 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    "...Feelin alright? Not feelin too good myself..." Grand Funk...

    Φωλιές υπάρχουν και λυόμενες, να τις κουβαλάς όπου θες εσύ, όποτε, με όποιον αντέχει...

     
  • At 5:42 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Αν κάποιος έχασε που δεν είχατε την ευκαιρία είναι αυτός γλυκιά μου!

     
  • At 6:14 μ.μ., Blogger zero said…

    χμ...

    με εστειλες...
    πολυ καλο το ποστ!

     
  • At 7:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Το ξέρεις οτι είσαι και παραείσαι.Άσχετα που κλείνεις τα μάτια και το ξορκίζεις.

     
  • At 7:49 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    Είμαι σε παράλληλο κόσμο αλλά με απόσταση! Κάποια στιγμή θα συγκλίνουμε πάλι :-)

     
  • At 8:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Μας γαμας την ψυχολογια ετσι?

     
  • At 2:26 π.μ., Blogger τέλσον said…

    Sorry girl, να χαίρεσαι την ομορφιά των λέξεων σου...

    εμένα με έστειλες με το no more shall we part... :ο|

     
  • At 9:31 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @M:
    Κι έχω χαθεί στης πολιτείας τα στενά..
    α ρε φιλενάδααα!
    @epsilon:
    Και δε θα σε χαλάσει λέμε!
    (παρηγοριές ηλίθιες χιχι)
    @στεφανος:
    Άσε το τραγούδαγααα το καλοκαίρι στην συναυλία του..αχ μωρε Στέφανε είσαι και ρομαντικός!
    @agrino:
    No honey..really not..
    Υπάρχουν λες ε;Μακάρι μωρέ..
    @σεξπυρ:
    Καλώς τα παιδιά τα δικά μας!χιχι!I like your point of view!
    @ζερο:
    Ευχαριστώ καλέ!Ελπίζω να μην πήγες μακριά!
    χχι!
    @pj:
    Είμαι λες ε;Κι εγώ για δεν το βλέπω;
    χουχου!
    @sigmund:
    Εντάξει δόκτορα!Τι καιρό κάνει εκεί;
    :PPPPPPPPPPP
    @fingo:
    Ναι εγώ φταίω!
    :PPPPPPPPPPPPPPP
    @τελσον:
    Σ΄ευχαριστώ πρίγκηπα!
    ;)

     
  • At 1:27 μ.μ., Blogger M&M said…

    Δε νομίζω ότι χωράν σχόλια σε αυτό το post! Σας εύχομαι απλά την καλημέρα μου!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

     
  • At 2:52 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @collateral:
    Καλημέρα σας!Μεγάλη και δυνατή, μέχρι εδώ την άκουσα!

     
  • At 4:54 μ.μ., Blogger marna said…

    se niotho ...me pisteveis?
    oxi....xero
    erxontai telika autoi pou feugoun?telika autoi pou kanan orkous den eixan pisti?
    skata..stamatao th agrapso polles malakies akomia!!1para polles..
    teleio.

     
  • At 9:21 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @marna:
    Σε πιστεύω.
    Να σου απαντήσω σ΄όλα αυτά που με ρωτάς δεν μπορώ.
    Σ' ευχαριστώ και καλως ήρθες!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.