..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007
"Why they call me it I do not know, for my name was.."
Τραβάω μια γραμμή με την μύτη της μπότας μου στην σκόνη του δαπέδου. Κάτι ενοχλητικοί θόρυβοι από το βάθος του μυαλού μου. Το φιμώνω. Ακονίζω τα μαλλιά μου και παριστάνω ότι δεν υπάρχει άκρη στον κόσμο. Κοιτάζω τα χέρια μου και βλέπω σημάδια. Γερασμένος κόπος. Από αυτούς που υπάρχουν ακόμα έτσι για το γαμώτο της προσπάθειας. Του χρόνου που περνούσε χωρίς όλα να αλλάζουν, παρά μόνο μερικά.
Με φωνάζουν. Στήλες ολόκληρες τα πρόσωπα με τα κομμένα αυτιά. Σκοτάδια και μια αλλόκοτη ησυχία. Έλα, πιάσε με θα χαθώ ξανά. Και πως θα με ακούσεις χωρίς;
Εκείνες τις φορές που θεριεύει η ανάγκη. Να είμαι το κοριτσάκι σου. Και να μπορώ να αφήνω το κεφάλι μου στα χέρια σου. Ξέρω μωρέ, μην το πεις. Αφού εγώ πρώτη το πήρα από εκεί.
Έλα να μου χτυπήσεις και να κατέβω όπως είμαι, με τη φόρμα και το κοντομάνικο κι ένα μαύρο παλτό από πάνω. Μόνο τα τσιγάρα μου και δυο καφέδες για το δρόμο να θυμηθούμε. Να κατεβάσεις ουρανό και να απλώνω χέρια στον ήλιο.
Οι δρόμοι. Ποιος χτυπάει; Είχα μήνες να σε δω. Χωρίς ειρμό γίνεσαι στόχος. Σε λίγο θα έρθει ο άστεγος να διεκδικήσει το παγκάκι του. Σήκω λοιπόν. Πάρε τα πόδια σου και κάνε αυτό που σου ΄ρχεται αυθόρμητα : Περπάτα. Κι αν σε τραβάει το τσιμέντο αγνόησέ το. Και την ναυτία. Φτιάχτηκες γι΄αυτό.
Κοίτα με. Δεν υπάρχω.
posted by sorry_girl @ 2:22 μ.μ.  
18 Comments:
  • At 4:56 μ.μ., Blogger M&M said…

    (Από τον παράλληλο εαυτό μου)
    όχι και δεν υπάρχετε! Υπάρχετε και παραυπάρχετε και το καταλαβαίνουμε (αμφότεροι) από τα ρίγη κάθε φορά που διαβάζουμε τα posts σας!! Καλησπέρα (και πάω να πιω!!!)

     
  • At 10:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Παλιες αγαπες?Πολυ ζημια κανουν...

     
  • At 11:11 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Υπήρχε λόγος που εσύ πρώτη το πήρες από εκεί (το κεφάλι σου).. προσπάθησε να θυμάσαι τον λόγο εκείνο όταν θεριεύει η ανάγκη.
    Βέβαια κι η αυτοαναίρεση δεν είναι κατακριτέα, όμως είμαι σίγουρη πώς αυτό δεν το θέλεις ;-)

     
  • At 10:13 π.μ., Blogger alexis said…

    Συνήθως τις αλλαγές ακόμα κι αυτές που δεν μας αρέσουν τις έχουμε προκαλέσει εμείς οι ίδιοι...
    Καλημέρα!

     
  • At 10:32 π.μ., Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Δεν Υπάρχεις λέμε...όμως!!!
    Πολύ καλό.
    Τα φιλιά μου:)

     
  • At 11:27 π.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    «....Τραβάω μια γραμμή με την μύτη της μπότας μου στην σκόνη του δαπέδου...»
    μ'αρέσουν αυτές οι εικόνες! φιλια :)

     
  • At 12:13 μ.μ., Blogger numb said…

    Yπάρχεις! .-

     
  • At 3:39 μ.μ., Blogger Little_Pat said…

    Amazing shoot..!
    Σουρεαλίζουμε όσο γουστάρουμε, και γουστάρουμε όλο και πιο πολύ.
    Η ύπαρξις είναι σχετική, δεσποινίς μου. Και αυτό το γουστάρουμε επίσης!
    Φιλιά πολλά

     
  • At 7:28 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Keep walking...
    Την καλησπέρα μου!!!

     
  • At 3:38 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    ...να σ' αγαπάω κι ας μην υπάρχεις πια...

     
  • At 1:16 π.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Έχω και γώ πάντοτε το δίλημμα... τα ψυχοφάρμακα πρέπει να τα σταματήσω ή να τα ξεκινήσω;

     
  • At 4:06 π.μ., Blogger Leigh-Cheri said…

    "Να απλώνεις χέρια στον ήλιο". Αυτό να κάνεις. Και πάντα θα υπάρχεις...

     
  • At 4:34 π.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    "...what was needed now
    was a good comedian, ancient style, a jester
    with jokes upon absurd pain; pain is absurd
    because it exists, nothing more;..."

    Charles Bukowski, The Tragedy of the Leaves.

     
  • At 9:19 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Πολύ καλό.
    Περαστικά.

     
  • At 11:02 μ.μ., Blogger Unknown said…

    κοπελιά δεν ξαναδιαβάζω βράδυ τα ποστ σου.΄Με οδηγούν κατευθείαν στην κάβα λέμε.
    Άι για μας,λέμε!

     
  • At 12:05 μ.μ., Blogger τέλσον said…

    κλαπ, κλαπ, κλαπ...

     
  • At 9:17 μ.μ., Blogger nosyparker said…

    Αναρωτιέμαι γιατί διάλεξες αυτό το τραγούδι...

     
  • At 9:47 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @collateral:
    Ποιός πίνει;Και το κυριότερο ποιός πίνει μόνος του;
    Θα σας μαλώσω monsieur.
    χιχι
    @fingo:
    Όχι και πολύ μωρέ, ίσα που ακουμπάει.
    ;)
    @epsilon:
    Τώρα αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα.Θα την κάνουμε από κοντά σαφώς!
    Αυτοαναίρεση;Φυσικά πως αλλιώς;
    @thrills:
    Σαφώς.Έχετε δίκιο!Καλημέρα!
    @Μ.:
    Έτσι έτσι.
    "μίλα που να σε πάρει!"
    χιχι αι αμ μπαααααααακ!
    @gelial:
    Φιλάκι πουλάκι 'μ και θα τα πούμε σύντομα!
    @numb:
    Αυτή η σιγουριά σου με τρελαίνει!
    χιχι
    !
    @little_pat:
    Γεια σου ρε κοριτσάκι!Πότε θα πιούμε τεκίλες καλέεεε;!
    @dimitris:
    keep walking μέχρι να βρούμε τοίχο.
    χαχα!
    ;)
    @erwtολατρεία:
    Ε τώρα μπορώ να πω τίποτα άλλο πέρα από το κλασικό "λατρεία μου εσύ;"Δεν μπορώ.
    ε μα.
    @agrino:
    Εσύ έχεις βάλει υποψηφιότητα γερή!
    Λέμε.
    Όμως.
    ;)
    @leigh:
    Προσπαθώ..τις περισσότερες φορές τουλάχιστον!
    @agrino:
    Χεχεχ...ξέρεις εσύ τι κάνεις!Υποψηφιότητα λέμε!
    @pj:
    Ποιά να είναι περαστικά;
    χιχι!
    @cherry:
    Αχ και έχω μέρες να πιωωωωωω!
    Ο πυρετός με τσάκισε.
    Αν με διαβάσεις το πρωί θα πάθεις κανένα νταούνιασμα και δε λέει!
    χιχι!
    @telson:
    Υπόκλιση.
    Με πουέντ και του-του!
    @nosy:
    Δεν το διάλεξα..με διάλεξε αυτό!Σάμπως με ρωτάνε μωρε Nosy?
    Εξάλλου αφού δε με φώναζε ποτέ με τ' όνομά μου..
    ;)

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.