..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 20, 2006
Λουλούδια και ροζ τούλια
Χθες έφυγα από τη δουλειά με μια φίλη. Περπατούσαμε προς το μετρό, όταν είδα μια ανθοδέσμη με 2 μόνο κόκκινα τριαντάφυλλα πεταμένη στο δρόμο. “Kρίμα τα λουλουδάκια καλή μου, τι σου φταίγανε “, μονολόγησα. Δεν ξέρω γιατί ήμουνα σίγουρη ότι κάποια θύμωσε με κάποιον και τα πέταξε στη μέση του δρόμου. Δεν είναι σύνηθες για μένα να μιλάω ή να γίνομαι γλυκιά. Αλλά έχω ένα θέμα με τα λουλούδια, ίσως γιατί έχω πάρει ελάχιστες φορές στη ζωή μου, ίσως απλά γιατί τα θεωρώ πολύ ξεχωριστό δώρο. Ειδικά όταν προσφέρονται χωρίς αφορμή. Τα σήκωσα, τα κοίταξα και μετά είδα τριγύρω. Δεν υπήρχε κανείς. Πλησίασα λοιπόν την πιο κοντινή πόρτα και τα έβαλα εκεί.
Έφυγα χαμογελώντας. Σκεφτόμουνα μια ιστορία που μπορώ να γράψω από αυτό το γεγονός. Που να τελειώνει με αυτήν την εικόνα. Η φίλη μου γέλασε σκεπτόμενη πόσες παρεξηγήσεις μπορεί να δημιουργήσει αυτή η ανθοδέσμη σε αυτήν την πόρτα. Αλλά που ξέρεις φιλενάδα; Μπορεί να κάνει κάποιον ή κάποια ευτυχισμένο.
Άντε λοιπόν να τη δω ροζ σήμερα..
Και να θυμηθώ πόσες φορές έχω πάρει λουλούδια.
Χμμ..
Όταν έκλεινα τα 16 ο Ν. στο παρτυ γενεθλίων μου έφερε 15 κόκκινα τριαντάφυλλα.
Σε μια κατάνυξη ποτών και διαφόρων ο Δ. μου έδωσε ένα κίτρινο τριαντάφυλλο.
Το καλοκαίρι των 17 μου, ο Τ. μου χάρισε κάτι κλεμμένα γιασεμιά. Τον ίδιο χειμώνα μου έφερε δύο κόκκινα και ένα λευκό τριαντάφυλλο.
Στα 19 ο Κ. με έβλεπε για 2 βδομάδες άρρωστη και ήρθε να με δει κρατώντας μια ανθοδέσμη πράσινη και κόκκινη.
Και πριν ένα χρόνο που έγινα 24 ο Γ. ήρθε με λουλούδια για “να μην παραπονιέμαι που κανένας άντρας δεν μου φέρνει”.
Θα σε λυπήσω Γ. αλλά θα συνεχίσω να παραπονιέμαι. Νάζια κάνω μωρέ, για να εξασφαλίζω ότι κάπου-κάπου θα παίρνω και λουλούδια. Μπορεί να νομίζουν ότι λόγω γενικότερου κυνισμού και γκρίνιας τα απεχθάνομαι. Αλλά δεν είναι έτσι. Είναι το μόνο δώρο που πάντα με κάνει να κλαψουρίζω κρυφά.
Κάτσε να σκεφτώ τι έγινε με αυτούς που μου φέρανε.. όχι όχι δεν θα το σκεφτώ. Είπαμε σήμερα την είδα ροζ!
Μπορεί να έχω ξεχάσει άλλους ανθρώπους που μου χαρίσανε. Αλλά περάσαν τα χρόνια, στην πορεία ήρθε ο σουρεαλισμός και μέρος του εγκεφάλου απήχθη κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες!
Scarlet for me and scarlet for you .. που τραγουδάει και ο αρχηγός..
Άσε μην πω καλές γιορτές, είπαμε ροζ αλλά όχι κι έτσι.
(εντάξει επανήλθα στα συνηθισμένα μου!)
posted by sorry_girl @ 10:53 π.μ.  
21 Comments:
  • At 10:59 π.μ., Blogger Unknown said…

    τα λουλούδια μου αρέσουν στο φυσικό τους περιβάλλον-δηλαδή στο έδαφος.Προτιμώ να λαμβάνω για δώρο παπούτσια.
    Της μιας δραχμής τα γιασεμιάαα..

     
  • At 11:11 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ένα μπουκέτο απ'τα πιο όμορφα κρινάκια σας για το κορίτσι μας κύριε ανθοπώλη!!
    Για τη ροζ πλευρά της που μας αρέσει!
    Καλημέρες πολλές.

     
  • At 12:23 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Τι; Δηλαδή εσύ ήσουν η αφορμή που χώρισα με την κοπέλα μου;;; :)))))

    Και ένα μπουκέτο κόκκινες, σαν τη φωτιά τουλίπες από μένα κύριε ανθοπώλα!Όχι, μην τα στείλεις, θα τα πάω αυτοπροσώπως..

     
  • At 12:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Τι; Δηλαδή εσύ ήσουν η αφορμή που χώρισα με την κοπέλα μου;;; :)))))

    Και ένα μπουκέτο κόκκινες, σαν τη φωτιά τουλίπες από μένα κύριε ανθοπώλα!Όχι, μην τα στείλεις, θα τα πάω αυτοπροσώπως..

     
  • At 3:02 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @cherry:
    Α είσαι από τις ακριβές εσύ!
    @Μ.:
    Καλημέρες ροζ και χνουδωτές!
    @pj:
    Καλά το σκέφτηκα μετά οτι παίζει να γίνει κανα τέτοιο αλλά ήταν αργά!
    Κόκκινες τουλίπες;
    Έτσι να με κακομαθαίνετε!
    χιχι!

     
  • At 3:37 μ.μ., Blogger Unknown said…

    νομίζω οι ορχιδέες σου ταιριάζουν εσένα.

     
  • At 4:05 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Φούλι απ τη γλάστρα για βάση, γιασεμί και αγιόκλιμα για τόνο...

    Μόνο να χαρείς για τα ίδια και όχι για τη ζήλεια των άλλων θη-λύκων.

     
  • At 7:20 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    Roses are red, my love.
    Violets are blue.

    Λίγο ακόμη και θα σε καταστρέψω τελείως...

    Sugar is sweet, my love.

    Και τώρα σε αποτελειώνω...

    But not as sweet as you.

    :-PPPPPPPPP

     
  • At 7:29 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    «Δεν είναι σύνηθες για μένα να μιλάω ή να γίνομαι γλυκιά»

    δεν είναι σύνηθες για σένα να μιλάς;
    και τι κάνεις, στη μούγγα τη βγάζεις;! :Ρ :Ρ :Ρ

     
  • At 8:35 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    P.S.: Χέιι... ψιτ... είναι ΟΚ να βάλω λίνκ το "Ιστορίες της πόλης./ Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια. Φεβρουάριος. -Αριάννα" σε κείμενό μου;

     
  • At 2:00 π.μ., Blogger homelessMontresor said…

    Βρε αφού είσαι ευαισθητούλι κατα βάθος... απλά προλαβαίνεις και σκοτώνεις όποιον το ανακαλύπτει για να μην μαθευτει παρα πέρα!
    Ωχ... σορρυ... τι κάνεις?... όχι... όχι... μηηηη... πλάκα έκανα... αααααααα!!!

     
  • At 10:33 π.μ., Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said…

    ....τώρα εσύ......ή καψουρεύτηκες.....ή την βρήκες με το Christmas Spirit....μου φαίνεται!!!!
    ;- ))))))))))

     
  • At 2:20 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @cherry:
    Αχ μη με βάζετε να διαλέξω..μπερδεύομαι!
    @to hlithio agrino:
    Μισό να σου γράψω την διέυθυνση να μου τα στείλεις!
    Τα περισσότερα θηλυκά (;))ζηλεύουν πιο ακριβά δώρα..όχι τέτοια.
    Και φυσικά μπορείς να βάλεις το link βρε!
    @sigmund:
    Αι να χαθείς σιχάθηκα!
    Πάω να δω Ταραντίνο για να συνέλθω!
    :PPPP
    @geli:
    Όχι συνήθως βγάζω ήχους σαν γκροάααρρ, νιαμ νιαμ και χαρ χαρ!
    @Montresor:
    Don't push your luck honey!
    :PPPPPPPPPPPPp
    @sketo_katharma:
    Μπα ένα ταβοράκι ήτανε και πάει πέρασε!
    χιχι!

     
  • At 3:10 μ.μ., Blogger Trilian said…

    Εμένα πάλι ανθοδέσμη έτσι χορταστική δεν μου έχουν φέρει ποτέ… μόνο κάτι κουρασμένα τριαντάφυλλα (το πολύ 3) σε αλουμινόχαρτο… : ( μάλλον μπλέκω με λάθος άτομα ή ακόμα χειρότερα υποθέτουν ότι δεν αρέσκομαι σε τέτοια δώρα και μου φέρνουν συνέχεια γκατζετάκια… τς τς τς τι να πώ!

     
  • At 5:47 μ.μ., Blogger zero said…

    Καλο το ποστ!

    ζερο.

     
  • At 10:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Εμένα μου αρέσουν οι ζέρμπερες, πολύχρωμες, όσο πιο πολύχρωμες γίνεται!

     
  • At 10:36 π.μ., Blogger marquee de mud said…

    "ταβορακι"; κρητικος ητανε μπρε;

    εγω ευχομαι απο μεθαυριο και περα να γινει η αγκαλια σου ανθοκηπος.

     
  • At 11:07 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @trilian:
    Έρχονται και τα καλύτερα κοριτσάκι!ναι ναι!
    χιχι!
    Άσε που και τα γκατζετάκια μια χαρά είναι!
    @zero:
    Χε!Ευχαριστώ!
    @Nosy:
    Και εμένα μ' αρέσουν!
    ;)
    Εύχομαι να πήρες μερικές, μέρες που είναι!
    @marquee:
    Ταβοράκι από το ταβόρ ή αλλιώς φαρμακάκι ηρεμιστικούλι!
    χιχι!
    Να πας επάνω να μου ευχηθείς νταξ;
    Ευχαριστώ μωρέε!

     
  • At 12:04 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ωχ..ωχ..ωχ...

    "Κάτσε να σκεφτώ τι έγινε με αυτούς που μου φέρανε.. όχι όχι δεν θα το σκεφτώ. Είπαμε σήμερα την είδα ροζ!"

    Όταν έκλεινα τα 16 ο Ν. στο παρτυ γενεθλίων μου έφερε 15 κόκκινα τριαντάφυλλα.

    sorry: Ο μαλάκας... ούτε να μετράει δεν ήξερε! Ας είναι λαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει...

    Σε μια κατάνυξη ποτών και διαφόρων ο Δ. μου έδωσε ένα κίτρινο τριαντάφυλλο.

    sorry: Για αντάλλαγμα του έδωσα λίγο αρσενικό στο ποτό του.

    Το καλοκαίρι των 17 μου, ο Τ. μου χάρισε κάτι κλεμμένα γιασεμιά. Τον ίδιο χειμώνα μου έφερε δύο κόκκινα και ένα λευκό τριαντάφυλλο.

    sorry: Δυστυχώς ήμασταν στο Ιράν και τον πιάσανε. Με αφήσανε τουλάχιστον να κρατήσω το μπαλτά που του κόψανε το χέρι.

    Στα 19 ο Κ. με έβλεπε για 2 βδομάδες άρρωστη και ήρθε να με δει κρατώντας μια ανθοδέσμη πράσινη και κόκκινη.

    sorry: Τελικά μου πήρε 3 εβδομάδες να γίνω καλά και ο Κ. δεν κράτησε το λόγο του. Είχε πει δεν θα φύγει από δίπλα μου και άντεξε μόλις 2 εβδομάδες δεμένος στο καλοριφέρ χωρίς φαί.

    Και πριν ένα χρόνο που έγινα 24 ο Γ. ήρθε με λουλούδια για “να μην παραπονιέμαι που κανένας άντρας δεν μου φέρνει”.

    sorry: Ούτε αυτός θα μου ξαναφέρει.. Σε αυτόν πηγαίνουν συχνά τουλάχιστον... (άκου να πει οτι παραπονέμαι το γαιδούρι!)

     
  • At 12:42 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ασχετο αλλα πως πανε ακριβως οι συμβολισμοι με τα τριανταφυλλα?Κοκκινο του παθους?Κτλ κτλ?

     
  • At 9:04 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @atron:
    Μφχουχου!
    (το ξέρεις οτι κλείνεις θέση πρωταγωνιστή σιγά σιγά έτσι;
    χιχι!)
    @fingo:
    Δεν τα ξέρω και καλά βρε πουλάκι μου!
    Απ΄ότι θυμάμαι ήταν κόκκινι του έρωτα, λευκό για σεβασμό, κίτρινο για φιλία;Μάλλον!Μην σε πάρω και στο λαιμό μου!Αλλά δεν έχει σημασία..λουλούδια να 'ναι!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.