..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006
"Now you 're looking for me or someone like me"
Συμμαζεύω. Σε βάζω να συμμετέχεις σε τούτο το μπλουζ.
"Πώς και δεν βρεθήκαμε ποτέ παλιότερα;"
Δεν έτυχε μωρέ."
Από το ανοιχτό σου παράθυρο χαζεύω το βουνό. Τα σπίτια που βρίσκονται αρκούντως μακριά. Τώρα είναι πρωί. Και έχω να κλείσω εκκρεμότητες.
"Πες το μου..
Χάνομαι"
Λίγες τελείες και θ’ αλλάξουμε παράγραφο. Πώς το λέγανε εκείνο το τραγούδι; Ω είναι ωραία στον Παράδεισο. Θες να ξαναπάμε στον Παράδεισο; Γελάς μωρέ;
Είναι κάτι μήνες τώρα που αλλάζω πορείες και πετάω από πάνω μου ξεραμένο δέρμα. Βγάζω υπενθυμίσεις από την τσάντα μου. Ραντεβού με γιατρούς, συνταγές για καινούρια μάτια και κωδικούς πρόσβασης σε δωμάτια κλειστά για όλους “επιτρέπεται η είσοδος μόνο σε μέλη”. Δεν θέλω να είμαι μέλος, δεν μπορώ να συμμετέχω. Χρόνια τώρα περπατάω με τον ίδιο τρόπο και κανείς δεν συντονίζει βήμα.
Είναι Δευτέρα λοιπόν και όλοι αργούνε. Όλα κυλάνε ανώδυνα σαν το νερό στο ντους. Καθαρίζω τον καθρέφτη που αχνίζει. Σου κλείνω το μάτι πονηρά. Σου μιλάω χαδιάρικα. Δεν είμαι εγώ αλλά τι πειράζει; Δεν θα το άντεχες κι αλλιώς. Οπότε μη με ρωτάς τι σκέφτομαι.
Βάζω πράσινο μάλλινο πουλόβερ και τα παλιά μου δαχτυλίδια.
“Φεύγεις κιόλας;
Είναι αργά μωρέ..”
Οπότε μη με ρωτάς από πού είναι τα σημάδια. Θα σου πω ότι έκανα ποδήλατο και ήμουνα μικρή. Έχω έτοιμες ιστορίες σαν κι αυτές που έλεγε όταν την στρίμωχνε η αλήθεια της.
Γελάω όταν κυνηγάς αγκαλιές με ένα παρατεταμένο σκύψιμο κεφαλιού. Δεν σε πικραίνω-δε μου κοστίζει τίποτα να σε κανακέψω. Έχω τέτοια διάθεση όσο κι αν σου ακούγεται παράξενο. Μου στριμώχνεσαι στο στήθος και με κοιτάς παραπονιάρικα. Να σου πω έχω ξεχάσει αν γινόμουνα τρυφερή παλιότερα. Αλλά δεν έχει και σημασία.
Με σένα πάλι έχω να σκεφτώ μόνο πόση είναι η περίοδος χάριτος. Γίνομαι σκληρή, αντιπαθητική. Δεν είμαι εγώ. Μήπως είσαι εσύ; Δεν με αφορά το αλλά σου, στο ξανάπα τα κίνητρά μας είναι σαφή.
Έλα μη μου πικραίνεσαι. Θες να σου τραγουδήσω; Όπως τότε στην πλατεία. “A tragic waste of skin”
Σε τούτο το μπλουζ. Μπλέκονται οι φιγούρες.
posted by sorry_girl @ 9:34 π.μ.  
18 Comments:
  • At 10:03 π.μ., Blogger Unknown said…

    μου αρεσει όταν μπλέκονται οι φιγούρες.καλημέρα,καλή βδομάδα κοριτσάκι!

     
  • At 10:12 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Όντως δεν είσαι εσύ.Μια μεγάλη καλημέρα!

     
  • At 10:21 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Αλλά τι πειράζει;;;

    Καλημέρα μπουμπού μου.
    Φιλιά!

     
  • At 1:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    @ Ανώνυμη Μ.
    Ίσα ίσα... Έεεελα!

     
  • At 1:29 μ.μ., Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said…

    ...κοίτα να δεις κάτι "παράξενες" κουβεντούλες που σκαρώνει το μυαλό καμιά φορά ε?...
    ;-)

     
  • At 2:12 μ.μ., Blogger homelessMontresor said…

    Δεν πειράζει να μην είσαι εσύ μπροστά στους άλλους, αλλά να είσαι εσύ απέναντι στον εαυτό σου!

     
  • At 3:32 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Καλή βδομάδα Χρουχρού! Είσαι δεν είσαι εσύ, δεν πειράζει μωρέ, αρκεί να είσαι καλά. Η αλλαγή πορείας είναι απαραίτητο συστατικό του ταξιδιού, συνέχισε!

     
  • At 3:52 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    "...δεν έχει και σημασία...
    ...Δεν είμαι εγώ...
    ...Δεν με αφορά..."
    Καλά θα ήτανε αλλά δεν παίζει :-)

     
  • At 4:03 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @cherry:
    Και εμένα..;)
    Καλή εβδομάδα να 'χομε!
    @pj:
    Πόσο μεγάλη;
    :PPPP
    Εγώ είμαι.
    Ε;
    Έεεεελα έεεελα!
    @M.:
    Δεν πειράζει καθόλου!Αμε ναι!
    @sketo_katharma:
    Είδες;
    ;)
    @montresor:
    Εκεί πάντα είμαι εγώ.Είναι που μερικές φορές δεν θα ήθελα να είμαι.
    Φιλιά!
    @epsilon:
    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!
    Αλλάζουμε, ξαναγυρνάμε αλλά είπαμε:αυτός ο χειμώνας δεν θα βγει όπως όπως!
    ;)
    @sigmund:
    Μωρέ παίζει!
    Δεν είπαμε; Σήμερα είμαι κακιά!
    χιχιχ!

     
  • At 4:05 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    :)
    φιλώ

     
  • At 4:06 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @gelial:
    Μουτς σαλιάρικο!χιχιχι!

     
  • At 5:02 μ.μ., Blogger numb said…

    Καλησπέρα. (αφαίρεση)

     
  • At 5:58 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Τον καθρέφτη τον γνώρισα στα 13-14 μαζί μτ τον Μαλάκα τον Καμύ που μου φόρτωσε τα υπαρξιακά του.

    Έκτοτε οίδα πολλά... Πως π.χ. Αυτοί που δεν Είναι ... "κλέβουν" από Άλλους για σκοπούς προσομοίωσης Εαυτού... ένα Γίγνεσθαι με ανατροπές, υποτροπές... ενίοτε και καταστροφές.

    Μετά μισούν αυτό που πήραν και όποιον Άλλον που το "έδωσε".

    "Ένα μπλουουούουουουζζζζ
    η Αγάαααααααα
    πη-μου
    Πένθιμο..."

     
  • At 6:09 μ.μ., Blogger SarantosM said…

    Clown από Παύλο Σιδηρόπουλο
    (αγαπημένο Blues)

    I'm sittin' by the river
    I'm feelin' cold 'n' iced
    you never said you leave me
    but I saw it in your eyes

    The night ain't no more friendly,
    the clounds spinnin' around
    my soul, so cold and rainy,
    my hearts bits falling down

    But I'll be sailin'
    good by wavin'
    to me the clown

     
  • At 9:56 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Τι κάνεις; :-) Είχα καιρό να σε διαβάσω, ήμουν βυθισμένη στην κοσμάρα μου. Τελικά θα έρθεις Θεσ/νίκη;

     
  • At 8:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    όπως λέει και μια παλιά λαϊκή επιτυχία : 'φανέρωσέ μου τη μάσκα που κρύβεις κάτω απ’ τη μάσκα που φοράς ...'

     
  • At 9:21 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @numb:
    Χαχαχα!Πνευματώδες αγαπητέ μου numb!
    @to hlithio agrino:
    "Μια πομπή μαύρων αυτοκινήτων..
    σε πορεία μωβ, με κορδέλες μωβ.."
    Α ρε αγρινό τι μου θύμισες!Καμύ και Τριπολίτης, καθρέφτες και καταραμένες κλοπές, καταστροφές και συμμαζέματα.Βρέχει και σήμερα θα με πεθάνεις πουλάκι μου μ' αυτούς τους συνειρμούς!
    ;)
    @mansar:
    Καλώς το!Εννοείται το 100% έτσι;!
    @nosy:
    Καλά είμαι καλέ δεν βλέπεις;
    ;)
    Σουρεάλ όπως πάντα!
    Η Θεσ/νίκη δεν μας έκατσε λόγω εξωτερικών παραγόντων..αλλά το παλεύω ακόμα!
    Εσύ είσαι καλά;
    @houli_v:
    Nα και άλλες καταστροφές και συνειρμοί...:P

     
  • At 9:41 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @nosy:
    :(((

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.