..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Νοεμβρίου 30, 2006
Ξενύχτι 2 ημερών, αλκοόλ και πειραγμένο μυαλό.
-Πόσοι σουρεαλιστές χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
-Μπλε.
-Θα έρθει τελικά ο Godot;
-Κάτσε να τελειώσει το σεξ ο Μπέκετ και βλέπουμε.
-Τελικά όλα στη ζωή είναι θέμα μοίρας.
-Αχ να τη και η μοίραα! Καλώς την.
-Παράγγειλε ένα ποτάκι για τη μοίρα.
-Βοτκίτσα;
-Ε ναι λέμε.
- Κάτσε να σου λασκάρω λίγο την αλυσίδα και να παίξεις μέχρι τη γωνία για να μπορώ να σε βλέπω.
-Έχω αρρωστήσει! Είσαι blogger?
-Θέμα ψευδαίσθησης είναι.
-Μ ‘ αρέσει αυτό το παραδοσιακό στον άντρα.
-Η μεγαλύτερη ματαιοδοξία είναι ο φεμινισμός.
-Χάνεις τα όρια.
-Μηχανισμός αυτορρύθμισης.
-Άντε γεια μας!
-Είσαι ανάγωγη! Δεν τσούγκρισες ποτήρι με την μοίρα!
- Είναι που μ’ έχει ξεχάσει χρόνια, γι’ αυτό.
-Να σε φιλήσω;
-Όχι γιατί αυτό θα είναι πραγματικό.
-Η ευτυχία δεν υπάρχει σαν όρος. Άρα ούτε και η μοίρα.
-Εγώ είμαι ρεαλίστρια.
-Μη ρεαλιστής θα πει μη ελεύθερος.
-Συγκλίνει ο κυνισμός και ο ρεαλισμός;
-Όχι αν τα έχεις διαχωρίσει.
-Δεν ξεφεύγεις από την πραγματικότητα.
-Ξεφεύγεις.
-Έχω έναν κόσμο μέσα στο κεφάλι μου. Καμιά φορά ακούω και μουσικές εκεί.
-Όλοι οι δημιουργικοί άνθρωποι ακούνε φωνές.
-Δεν θέλω να το δω πεζά.
-Έχω επιλέξει.
-Αόρατα σκοινάκια μας κινούν.
-Πόσο μεγάλη είναι η ανασφάλεια;
-Όχι απλά είναι το κόστος ευκαιρίας.
-Μη μου επιτίθεσαι.
-Έχεις δίκιο. Θα το διορθώσω.
-Ας αλλάξουμε κουβέντα.
-Όχι.
-Ναι.
-Εγώ είμαι η παρένθεση.
-Γι’ αυτό δε σου δίνω σημασία.
-Πείραμα μιας ανώτερης δύναμης.
-Εγώ δεν λέω ότι δεν υπάρχει Θεός.
-Η μοίρα, το πεπρωμένο, το σκουλήκι που θα φτιάξει ο βιολόγος.
-Πιστεύω στο τυχαίο.
-Κι ο σκοπός;
-Αν και αν.
-Αυτός στο μπαρ με κοιτάει περίεργα.
-Είναι που μου έχεις βάλει την αλυσίδα. Και που ψάχνεις το κλειδί του δωματίου μα δεν το βρίσκεις. Και δε σου λέω που είναι.
-Σταμάτα να γράφεις.
-Σου ‘χω πει ότι παρακολουθώ σεμινάρια φωτογραφίας;
- Τι άλλο βαρετό θα ακούσω σήμερα;
-Πάλι γουρουνιές λες!
-Riders on the storm.
-Δεν είμαι καλά.
-Το ξέρω αυτό.
-Όχι φιλιά, αισθάνομαι αδύναμη μετά.
-Χρειάζονται κάτι βραδιές σαν την αποψινή για να τρώει ο κυνισμός μου κλωτσιές στα αρχίδια.
-Γράψτο αυτό και μετά μας το εξηγείς.


Χρόνια πολλά Μ.
posted by sorry_girl @ 10:07 π.μ.  
19 Comments:
  • At 10:48 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Τόσο-μα τόσο-σουρεαλιστικό που χάνεις την ισορροπία μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας!
    Όπως αλλώστε συμβαίνει και στη ζωή μας..Μοιραία.

    Υ.Γ.Σειρήνες προσπερνούν έναν αναποδογυρισμένο κάδο και καταδιώκουν δυο μεθυσμένες φίλες σε κεντρικό δρόμο των β.π.μέσα σ'ένα ξεσκέπαστο κάμπριο......
    Με λίγη σάλτσα για κάτι που νομίζω ότι δεν έχει συγκρατήσει η μνήμη!
    :):):)ευχαριστώ

     
  • At 11:46 π.μ., Blogger ZissisPap said…

    Χρόνια φανταστικά και τρελά :-)

     
  • At 1:43 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Merry fucking Xmas...

    Kai gw na epimenw na simboulebw ta neara "frontizete ta filia sas na nai amethysta" ;(opos mou pareggelne i "Agia twn Pathwn", ta dika tis spaniws itan tetia).

    Mexri pou i "garso-naki" mou xarise ena boukali "Amethysto" kai swpasa...

     
  • At 4:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Γράφεις πάρα πολύ καλά!Εντυπωσιάστηκα! Όποτε θες να βγεις από το δωμάτιο πες μου να σου στείλω to kleidi.Αν και μάλλον σ'αρέσει εκεί μέσα...

     
  • At 4:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ένα Ballantines με πάγο σε ψηλό ποτήρι και μία Absolute λεμόνι για την κυρία,παρακαλώ.

     
  • At 4:37 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At 4:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Για μια στιγμή νόμισα ότι ήταν οι Μπόλεκ + Λόλεκ σε λογοτεχνική έξαρση :-PPP

     
  • At 4:49 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Χρόνια Πολλά Ανώνυμη Μ.

    Ωραίοι διάλογοι, ωραίο ποστ, ωραία επάνοδος, ωραία ξενύχτια κι ωραία μυαλά!

     
  • At 5:09 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @Μ.:
    Αυτό το είχα ξεχάσειιιιιιι!
    Έλεος πια με την μνήμη μου!
    (ωραία δεν έπεσε;και θόρυβο καλό δεν έκανε;χεχεχε!)
    @sigmund:
    Σ' ευχαριστεί γιατρέ!
    @to hlithio agrino:
    Και σ΄εσάς Καλά Χριστούγεννα monsieur και καλώς ήρθατε!
    Το σχόλιό σας εκτιμάται ιδιαιτέρως από τη σουρεάλ πλευρά μου!
    Αμέθυστα φιλιά..Καλά είναι αλλά τα άλλα είναι καλύτερα!
    @Ηλεκτρικό πρόβατο:
    Μπέεεεεεε!
    Μήπως σ' αρέσει να κρατάς το κλειδί;;
    ;)
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια (εντάξει θα σου την κάνω την αφιέρωση χεχ!)
    Μ' αρέσουν αυτοί που θυμούνται τι πίνω..την επόμενη φορά δικά μου!

    υ.γ.θα μας κάνεις την τιμή σήμερα;
    @σεξ+πυρ:
    Η βραδιά ήταν εντελώς Μπολεκολολεκ λέμε!
    @epsilon:
    Και εσένα σ' ευχαριστεί βρε!
    Όλα ωραία είναι (χικ!)

     
  • At 6:39 μ.μ., Blogger schizophrenia said…

    "Ξενύχτι 2 ημερών", Βότκα σε μπαράκι με "μπλε" φως, κέρασμα ΤΗΝ "Μοίρα", Doors στα ηχεία και πολλά άλλα!!! Θα'δινα κι εγώ τα πάντα για την ευκαιρία μιας τέτοιας συνάντησης με την Κυρία για να τις σιγοτραγουδούσα συν τοις άλλοις στο αυτί το "riders on the storm"...,"....road"!!!
    Απλό post ή κατάθεση ΨΥΧΗΣ ? Το αγαπημένο μου (δικό σου) post...Σαφέστατο και εγκεφαλικά διεγερτικό.

     
  • At 7:37 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    και τι πίνατε είπαμε; γιατι η συζήτησή σας μου θυμίζει κάτι συγκεκριμένες φάσεις από τα φοιτητικά μου :) :)

     
  • At 12:32 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    χα!
    άξιος ο παπακαλιάτης!:ρ

     
  • At 9:24 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @schizophrenia:
    "There 's a killer on the road"
    Έχεις δίκιο σε όλα!
    ;)
    @gelial:
    Τίποτα ύποπτο καλό μου, αθώα βοτκίτσα! Είναι που όσο γερνάμε, τόσο πιο εύκολο είναι να τις κάνεις τις κουβέντες χωρίς βοηθήματα χεχεχ!
    @παπαρούνα:
    Χιχιχ!
    ;)
    Άξιος δεν λες τίποτα!

     
  • At 11:31 π.μ., Blogger K-Top said…

    Καλέ τι είναι τούτο? Μπονους τρακ? :p Ζαλίστικα μόνο που το διάβασα! Σε λίγο θα διαβάζουμε κείμενό σου και θα μας πιάνει το αλκοοτέστ!!! :p

     
  • At 12:26 μ.μ., Blogger numb said…

    Ξενύχτι 2 ημερών;
    Τότε να ξενυχτάς περισσότερο
    Καλημέρα. Ωραιότατο!

     
  • At 2:42 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @atron:
    Καλά αυτό που έγραψες παίρνει χαλαρά το βραβείο σχολίων!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (αυτό ήταν το βραβείο!)
    @numb:
    Και 3 ημερών πλέον, χωρίς λεπτό ύπνου..τα βλέπω όλα ροζ, δεν με γνωρίζουνε όσοι με βλέπουνε χεχ..
    ;)

     
  • At 7:14 μ.μ., Blogger Unknown said…

    χικκκκ!

     
  • At 10:17 μ.μ., Blogger polikarpos said…

    όπως λέει κ ο αντώνης (vamvax.blogspot.com),
    "δεν είμαι εγώ ντανταϊστής, το σύμπαν είναι ένας μπλε τάρανδος!"
    όμορφο ποστ μικρή σόρυ..
    :)

     
  • At 9:06 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @cherryfairy:
    Δε λες τίποτααα!
    @polikarpos:
    Καλώς το μου-καλώς το μου!
    Χεχεχ!Ακριβώς αυτό!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.