..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007
Θα με πάρεις μια αγκαλιά;
Έλα κάτσε. Σ’ αυτή τη βεράντα χωράνε μόνο δυο ξύλινες καρέκλες με πανί και ένα στρογγυλό μικρό τραπέζι. Μια γλάστρα να κρέμεται και ένα βουλωμένο λούκι που πάντα θέλει καθάρισμα γιατί θα πνιγούμε εδώ μέσα άμα ρίξει καμιά βροχή. Τι σημασία έχει που πάντα αφήνω ανοιχτά άμα βρέχει; Κάτσε σου λέω, θα βάλω και μουσικές να παίζουνε. Θα χαζεύουμε τα σύννεφα, τους ήλιους και τα φεγγάρια. Θέλω να σου δείξω τις τελευταίες φωτογραφίες μου. Να σου μιλήσω για όσα έχω σκαλίσει τώρα τελευταία. Τι με ρώτησες; Αν είμαι καλά; Καλά είμαι μωρέ μάτια μου. Μόνο που δεν κοιμάμαι καλά και πια κουράζομαι. Κάτι υποψίες για αρρώστιες σέρνονται ύπουλα στο μυαλό μου τις νύχτες. Μα σαν ξημερώνει τις σπρώχνω πίσω πίσω. Γιατί είπες; Έτσι. Γιατί δεν γουστάρω να χαϊδεύω αναπηρίες πια. Τουλάχιστον τη μέρα. Ξέρω πως ένα κορμί τσακίζει μα το θέμα είναι να το πιάνεις απαλά όχι να το ζορίζεις. Ξέρεις προχθές, ξημέρωσα σε τούτη την βεράντα. Κι ήμουνα μόνη μου, αν θες θα σου γράψω ολόκληρο κομμάτι για τα δόντια αυτού του “μόνη μου” . Αλλά δεν χρειάζεται ε; Το βλέπεις και εσύ, το νιώθεις να συμβαίνει. Μεγαλώνουμε ψυχή μου κι άμα πιάνω να θυμάμαι, πάντα κρυφοχαμογελάω. Αχ μωρέ μάτια μου. Πόσον καιρό έχω να δακρύσω;


Θα με πάρεις μια αγκαλιά;
posted by sorry_girl @ 11:51 π.μ.  
9 Comments:
  • At 1:07 μ.μ., Blogger houli_v said…

    καλημέρες :)

     
  • At 2:19 μ.μ., Blogger Pan said…

    Ευχαρίστως.

     
  • At 9:19 μ.μ., Blogger Balidor said…

    "Κάτσε σου λέω, θα..."
    Και "Θέλω να ..."
    έχω παρατηρήσει τόοοοοσο καιρο που σε διαβάζω οτι είναι κλασσικές φράσεις που λές.

    :)

    Θα βρω και άλλα που θα πάει !

     
  • At 9:52 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    μεγαλώνουμε, αλλά παλιώνουμε όμορφα. Κι έλα τώρα να σε πάρω μια αγκαλιά, να μη φοβάσαι τίποτε...

     
  • At 12:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ρε μαλακα Μητσο μου θυμιζεις αυτο που καναμε στο σχολειο με τους καθηγητες που ειχαν στανταρ φρασεις.LOL :P

    Περναει ο καιρος ρε πουστη...

     
  • At 12:16 μ.μ., Blogger BeBe said…

    Αγκαλιά κι εσύ, αγκαλιά κι εγώ, ζητάμε. Ωραία ρε κορίτσι. ωραίες είμαστε..
    Καλημέρες

     
  • At 12:20 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Καλημέεεερα Χούλης!
    Και μια αγκαλιά κι από μένα Πάνα, να βγει το μεσημέρι, κι ας βρέχει.
    Βαλίδορε κι εμένα αυτό που λέει ο Φίνγκο μου θύμισες χοχοχοχο λες να τα κάνω τα χαρτιά μου για αναπληρώτρια τελικά;!
    Σπύρος αλήθεια το λες πως δε θα φοβάμαι;
    ;)
    Φίνγκο περνάει.Αμέ!
    Κοριτσάκι καλημέρα σου.Είμαστε, είμαστε ;)!

     
  • At 12:29 μ.μ., Blogger drunksoul said…

    Εγώ περιμένω να διαβάσω το κομμάτι για τα δόντια αυτού του "μόνη μου". Τα έχουν νιώσει πάνω τους πολλοί...

     
  • At 8:09 μ.μ., Blogger τέλσον said…

    ...σκατά, αυτον τον Νικολάκι, τον Σπηλιά που έχεις εκεί και τα σπόρια να τα βγάλεις γιατί μου κολλάει στο κεφάλι για ώρες μετά και θέλω κιάλλο.

    Καλησπέρα κοπέλα της συγνώμης

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.