..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007
Αυτό θα μείνει ανοιχτό για μέρες.
Εν μέσω φωσφοριζόντων υφασμάτων. Σκουπίζοντας στα τελειώματά του τα υγρά σου. Να τα φυλακίσει, να μπορεί να δει μετά από χρόνια πως θα μοιάζαν τα αγέννητα παιδιά σου. Σκοτεινιασμένος κι άυλος τραγουδούσε ο Παναγόπουλος μέσα από έναν βρώμικο ενισχυτή και σου ‘πα πως τώρα ναι, είμαι έτοιμη. Τις πιάνεις τις ελαφριές απολήξεις; Μονός αριθμός τους σε σημαδεύει. Τώρα, χρόνια και μήνες και εποχές μετά τρίβω τα δάχτυλά μου σε δανεικά στομάχια. Άλλα στολισμένα, άλλα γυμνά. Έχω φύλλα χαρτιού. Δεν διακρίνω τι γράφω στο εσωτερικό τους. Μα ξέρω πως για μένα είναι όλα, για μένα. Πως τραγουδάγανε τα Κρίνα; Αυτό το τραγούδι δεν είναι για σένα; Ε αυτό θυμάμαι και χαράζω στο κέντρο. Ανυπομονούσα να σημαδευτώ μα το καλοκαίρι αργεί και με αφήνει εκκρεμή. Στα χέρια σου δεν θα ξανακοιμηθώ. Γιατί θέλω νωρίτερα να παραλύουν από στέρηση.
Ανοιχτό παράθυρο και πως θέλω να μιλήσω σήμερα.. να λέω για ώρες ρε φίλε, για ώρες.. ιστορίες, άγριες και βαμμένες. Να κρυώνεις σαν τις ακούς και να θες να πιαστείς από ρόδες, να σε πάρουν μαζί, να σε λιώνουν αλλά να μη σε νοιάζει αρκεί που φεύγεις, που δεν βλέπεις τον ίδιο γκρι αέρα, που δεν ακούς παρά μόνο φωνές και γέλια και κοφτές εκπνοές. Έχω μέσα μου λέξεις με αίμα στολίδι και ένα μικρό ζωντανό οργανισμό με δάκρυα που τρέφεται.
Βρεγμένα εσώρουχα ρε, ξέρεις τι σημαίνει αυτό ή το ξέχασες μαζί με όλες σου τις αφές;
posted by sorry_girl @ 1:30 μ.μ.  
12 Comments:
  • At 10:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Το καλοκαιρι ξεκινα στις 2 Ιουνιου.Με το που τελειωνουν οι πανελληνιες.Αντε να περασω πουθενα γιατι δεν παιζει και 3η φορα :P

     
  • At 11:47 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    όποια κι αν είσαι , μιλάς μέσα μου

     
  • At 1:46 π.μ., Blogger Balidor said…

    "Βρεγμένα εσώρουχα ρε, ξέρεις τι σημαίνει αυτό ή το ξέχασες μαζί με όλες σου τις αφές;"

    Θα μου μείνει για πάντα χαραγμένο στο νού!

     
  • At 10:30 π.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    αχ, καλή μου, δεν πιάνουν όλοι τις ελαφριές απολήξεις.
    Δυστυχώς

    Μια βροχερή καλημέρα!

     
  • At 10:49 π.μ., Blogger BeBe said…

    Βαρέθηκα να τρίβω τα δάχτυλά μου σε δανεικά στομάχια. Το άλλαξα για να μπω περισσότερο στο νόημα όλων όσων έγραψες. Ναι, να μείνει ανοιχτό για μέρες.
    Α ρε κορίτσι!
    Καλημέρες

     
  • At 12:30 μ.μ., Blogger kalamari said…

    " να και μια ευχη
    που χαραμι δεν πηγε
    κι αν δεν γουσταρεις
    μαζεψε τα και φυγε

    αν περισσεψαν ονειρα μου,
    σκια μου
    χρεωσε τα στην φωτια
    δεν ειναι δικα μου "

     
  • At 12:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Πάρα πολλές φορές ξεκινάω να σου αφήσω comment, αλλά δεν έχω τι να γράψω.. Τα έχεις ήδη πει όλα.. Γι' αυτό θα πω μόνο καλημέρα.

     
  • At 4:12 μ.μ., Blogger xwma_kai_nero said…

    Όποιος ξεχνάει χάνεται

     
  • At 12:35 π.μ., Blogger lo-li said…

    ΓΕΙΑΑΑΑ:-)
    Εδώ loli στοπ Ναι ναι αυτή που είδες στον Κύβο σ εκείνη την περιβόητη μπλογκοσυνάντηση στοπ Πάααρα πολύ ωραίο το μπλογκοσπιτάκι σου! στοπ Δηλώνω φαν και θα περνάω συχνά στοπ
    χιχιχι

     
  • At 2:18 π.μ., Blogger drunksoul said…

    Βρεγμένα εσώρουχα ρε... Ξέρω τι σημαίνει...

     
  • At 11:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Άμα δεν πιάνει τις απολήξεις, μη τον πιάνεις και συ.

    Κρίμα μια κοπέλα με τέτοιο εσωτερικό κόσμο να αναλώνεται...

    Συγνώμη που χαλάω την ποιητικότητα του blog, δεν είμαι καλός σ'αυτά.

     
  • At 11:01 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Hawkey δεν υπάρχει λόγος για συγγνώμες.Την άποψή σου είπες!
    Το κείμενο σηματοδοτεί ακριβώς αυτό που λες, το τέλος μιας ανάλωσης.Σε ευχαριστώ και καλώς ήρθες!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.