..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Μαΐου 14, 2007
Επέστρεφε
Αθήνα και ζέστη. Μ’ αρέσει η ζέστη, μ’ αρέσει τούτη η πόλη το βράδυ. Κρεμάω στο λαιμό μου κόκκινες πέτρες δεμένες με χοντρό μαύρο σκοινί. Ανάβω τσιγάρο, πίνω δυο γουλιές από τον ελληνικό που πεθύμησα, μια βδομάδα Ιταλία τρελάθηκα στον καπουτσίνο, αυτός δεν είναι καφές, σεξ με ολόσωμο προφυλακτικό είναι ρε χαχαα..
8 μέρες σχεδόν, στο τρέξιμο. Να προλάβω να δω τις πόλεις, την ζωή εκεί. Μιλάνο για μια νύχτα αυτή η χώρα είναι πολύ ακριβής στα δρομολόγια για δυο δεύτερα να χάνουμε οι Έλληνες τα τραίνα. Ωραία στο κέντρο τους όλες οι πόλεις ένα Ντουόμο το ‘χουνε. Φλωρεντία όμορφα, ποδήλατα, φοιτητές, πίτσα και κρασί που κατέβαινε σαν χάδι στο φάρυγγα. Πίζα και μια φοβερή αγορά στο κέντρο της πόλης με προϊόντα που καλλιεργούν μόνοι τους, εναλλακτικές καλλιέργειες και ωραίοι άνθρωποι, παίζει να είμαι η μοναδική στον κόσμο που τράβηξε φωτογραφία τον πύργο της Πίζας και τον έβγαλε ίσιο εντελώς ίσιο όμως χαχααχχ… Βενετία για το συνέδριο είναι εντελώς μαγικά εδώ κι ο Φαμπρίτσιο που σπουδάζει Ιστορία της Τέχνης εδώ να μου λέει πως είναι όλοι αλκοολικοί σ’ αυτή την χώρα και εγώ να γελάω τρελά, ο Ίβαν από την Ισπανία να μας χορεύει παθιάρικα και να μας λέει “ μι καρίνια” , το συνέδριο να τελειώνει αργά το απόγευμα και να τρέχουμε να δούμε ότι προλαβαίνουμε από τα κανάλια και τις γέφυρες από την πλατεία της Σαν Μαργκαρίτα, παντού “βιετάτο φουμάρε” και όλοι στο δρόμο με τα ποτά στο χέρι πως κάναμε εδώ στη Μαβίλη πριν χρόνια.
Σου ‘φερα δώρο το όνομά σου ζωγραφισμένο υπέροχα μα δεν ξέρω αν θα στο δώσω, αν εξαφανιστώ θα μου θυμώσεις πολύ; Είναι που δεν μπορώ να κάνω τόσα χιλιόμετρα για να με πάρεις απλά μια αγκαλιά, ίσως να κουράστηκα από το να σε ακούω μόνο και είναι ώρα να βγαίνω στο δρόμο ξανά μωρό μου.
Χρωστάω κάτι λογάκια στον Άλεξ που μόλις έβγαλε τον πρώτο του δίσκο, είδες πόσο έχω γεράσει ακόμα “δίσκο” το λέω! Περιμένει κι ο Άλεξ τα τραγουδάκια , περιμένω κι εγώ να σταματήσουν οι ανέμοι στο κεφάλι μου.
Ήρθα λοιπόν, μα δεν γύρισα ακόμα.
Φιλιά καλωσορίσματος τρία και μαφιόζικα!
posted by sorry_girl @ 11:14 π.μ.  
21 Comments:
  • At 11:28 π.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Βρε βρε βρε!!!

     
  • At 11:34 π.μ., Blogger Pan said…

    Μια χαρά δηλαδή!

     
  • At 11:37 π.μ., Blogger nahames nakanamoko said…

    Tornare...volver

    Si prega non fumare nella camera....siiiii

    ma c'e,
    uno "cappucio" da porta via,Duomo di Firenze e Ponte Vecchio,anche Toscana amore mio!

    Italia "o bella ciao"....

    bienvenutto a casa viaggiatore!

    Tu mi fai ricordare tutti di la!

     
  • At 11:56 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Ζουμπούυυυυυυυυ!Ήρθα ρεεεεεεε!
    Πάνα μια χαρά, μια χαρά, τώρα πως συνηθίζω εδώ δεν ξέρω αλλά το παλεύω..
    Παλιοναχάμες από ποιόν θα ζητήσω μετάφραση ρε;Άντε να χαθείς που θα με βάλεις να τρέχω να βρίσκω άνθρωπο που ξέρει ιταλικά!Μέσες άκρες κάτι έπιασα αλλά μ αυτό το καπούτσιο ελπίζω να μη λες τίποτα βρωμόλογα γιατί τούτη η σελίδα είναι πολλά ηθική τζιέρι μου και δεν τα σηκώνει αυτά χοχοχοχο!

     
  • At 12:08 μ.μ., Blogger BeBe said…

    Benvenuta signiorina!
    Άστα ρε, ένα τσιγάρο έστριβες και το έπαιρνε το αγέρι στις πλατείες...Το κάπνισμα απαγορευόταν παντού,αλλά μπάφο έκαναν όλοι. Μα όλοι όμως. Στη Ρώμη τουλάχιστον...

    Καλημέρες κοπέλα

     
  • At 12:16 μ.μ., Blogger marquee de mud said…

    που να προλαβεις να γυρισεις που παλι για το επομενο θα ετοιμαζεσαι. γιατι οπως ελεγε παραπονιαρικα, ισως η πιο ζωντανη γυναικα που γνωρισα: "νο ρε νικο. αι αμ φρομ φιρεντζε μπατ αι λιβ ιν ρομα. μπατ νοτ ονλι ρομα ολ οβερ δε γορλντ" με μια προφορα μπενινι στη παγιδα του νομου και σοφια λορεν μαζι. αγγλικα ιταλικα και καποια ελληνικα ολα στο μπλεντερ. για καποιο λογο βεβαια, ειχε βαρεθει την φλωρεντια.

    επισης εχω να σου πω

    καπουτσιο
    καπουτσιο
    καπουτσιο

     
  • At 12:24 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Μπεμπέ μου ευτυχώς είχε καλό καιρό και την έβγαζα κυρίως σε πλατείες..ξέρεις τι ωραίο κόσμο γνωρίζεις έτσι εξαιρετικά είναι!Χχιχιχιχι!
    Α!Και εκεί το λένε γκάντζα.Μην ρωτήσεις ποιό θα με κάνει φλαγκ κανένας στο τέλος χοχοχοχοο!
    Ρε μαρκήσιεεεεεεε!
    Στα μούτρα σου ρεε!
    Χχοχοχοχοχο που θα μου την κλείσεις την σελίδα με τα βρωμόλογα χοχοχοχοχ!Τέλος να σε πω πως τα χα κάνει αχταρμά όλα, αγγλικά, ισπανικά και ιταλικά και γέλαγα πάρα πολύ!Άσε που με ρωτάγαν κάτι Νορβηγοί από που είμαι κι έλεγα οτι είμαι πολίτης του κόσμου μόνο και μόνο για να δω τις φάτσες τους να παίρνουν ένα κάποιο χρώμα!Μπα δεν φεύγω τώρα, τελειώσαν τα φράγκα χοχοχ!

     
  • At 12:40 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Τώρα μου ήρθε ένα πολύ ΗΛΙΘΙΟ ανέκδοτο, αλλά θα το πω γιατί μου ήρθε:
    - "Γιατί γέρνει ο πύργος της Πίζας?"
    - "Στράβωσε, γιατί πηγαίνουν όλοι στον πύργο του Άϊφελ!!!"

    μλκ ε? Sorry...

     
  • At 12:40 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Α!!!! Και καλώς ήρθες κορίτσι!!!

     
  • At 2:13 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Επιτέλους γύρισες!
    Μου έλειψες πολύ!

    (αλήθεια,τι δώρο μου έφερες?
    Το καλό που σου θέλω να είναι ακριβό.. Τι δηλαδή,τζάμπα το δαχτυλίδι που σου χάρισα..?)

    Σου είπα πόοοοσο μου έλειψες?
    :))

     
  • At 2:19 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Μικρό μου το ανέκδοτο ήταν από αυτά που αν τα ακούσεις στις 4 το χάραμα και έχεις πιει και ότι κερνάει ο μπάρμαν σου φαίνεται κορυφαίο χοχοχοχοχο!
    ματς μουτς και καλώς σε βρήκα!
    Πι τζέις θα σου λεγα τώρα τι σου φερα αλλά έχε χάρη που μαζεύτηκαν πολλά βρωμόλογα εδώ μέσα σήμερα!
    :PPPPPPPPPP
    Ποιό δαχτυλίδι ρε ψεύτη και αρχιληστή;Τα λες και σε ακούει και κόσμος θα έρθει ο Βελζεεβούλ να σου κλείσει δωμάτιο ρε!

    Καλά.
    Άντε να το πω.


    Κι εμένα μου λειψες!
    ;)

     
  • At 4:06 μ.μ., Blogger Trilian said…

    καλως την καλώς την (το οτι δεν σχολιαζω δεν σημαίνει και οτι δεν σε διαβάζω) welcome back!!! ;)

     
  • At 5:27 μ.μ., Blogger houli_v said…

    Τι ξεσάλωμα είναι αυτό : ιταλοί , ισπανοί , νορβηγοί και κάπου κρυμμένος κι ένας έλληνας (μάλλον) .
    Άσε και κανέναν κοριτσάκι ..

     
  • At 5:28 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    καλώστηνε, καλώστηνε! εμ κάτι είχα ψιλλιαστεί, ότι έπαιξε ωραίο ταξιδάκι... αντε πάντα τέτοια!

     
  • At 5:41 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Φαντάσου ότι γελούσα επί 10 λεπτά!!!

     
  • At 5:47 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said…

    μεταφράζειν...:

    επιστρέφειν...επιστρέφειν (ισπανικά)

    παρακαλείστε να μην καπνίζετε μέσα στο δωμάτιο....ναιαιαιαιαι

    μα υπάρχει,
    ένας καπουτσίνο στο χέρι (cappucio το λένε στα σύντομα, μαγκιά κι έτσι, ξες εσύ), το duomo της Φλωρεντίας και η "Παλιά γέφυρα",και η Τοσκάνη επίσης αγάπη μου!

    Ιταλία, ω γεια σου ωραία...

    καλωσήρθες σπίτι ταξιδιώτη

    Με κάνεις και θυμάμαι τα πάντα από κει!

     
  • At 10:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Welcome back.Θα γουσταρα τρελα να παω Φλωρεντια.ΓΑΜΩ!4 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!ΑΡΓΚ!!!!!!

     
  • At 1:37 π.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    μόνο μια βδομάδα έλειψες; Μου φάνηκε περισσότερο! Άντε, καλώς όρισες!
    Υ.Γ: Πώς το έκανες, βρε θηρίο και έβγαλες την Πίζα... όρθια;

     
  • At 11:22 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Trilianοκόριτσο καλώς σε βρήκα!To ξέρω κοριτσάκι μου αυτό ισχύει και τούμπαλιν!
    ;)
    Χούλης ήμανε πολύ ήσυχη καλέ!Αλήθειααααα!
    C μου σ' ευχαριστώ αν και την επόμενη ελπίζω να μην είναι για δουλειά!
    Μικρό μου φαντάζομαι είχες πιει χιχιχιχι!
    Παλιονάχαμες creo que tu ultima palabra es verdad.
    Χοχοχοχοχο σ' αάρεσεεεεε;!
    Fingo κουράγιο καλό μου και έρχεται η λύτρωσις!Δεν θέλω βέβαια να σου πω κανα νταουνιάρικο του στυλ πίσω έχει η αχλάδα την ουρά χαχαχαα!
    Σπύρος έχω τάλαντο λέμε και δεν το ξεύρω χαχα!

     
  • At 12:33 μ.μ., Blogger numb said…

    Καλημέρα
    πολλά φιλιά

     
  • At 7:15 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Σκούζε ραγκάτσα μα νον πόσσο παρλάρε λα λίγκουα, ε;

    Αγρινό Ηλίθιο

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.