..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007
Φιλί;
Και με ρωτάς γιατί δεν ξεκαθαρίζει τις παρορμήσεις. Τι να σου πω; Τα έβλεπα πάντα τόσο καθαρά όλα; Ξέρω μόνο πως θα έπρεπε να είναι απλό. Περπατάς μόνος σου και κάποτε βρίσκεται ένα χέρι να σου απλωθεί, να σου πει πως το φοβάται τούτα τα στενά και θα ήθελε να το συντροφέψεις. Και καλείσαι να πεις. Ή ακόμα καλύτερα να κάνεις. Τόσο απλό, λέμε.
Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω. Αρκεί αυτό. Άραξε τώρα. Άναψε τσιγάρο και κάτσε να σου δείξω. Τα καινούρια μου παπούτσια με τα δεμένα λουριά ψηλά στη γάμπα. Την καινούρια μου διάθεση με τις αμολυτές χειρονομίες. Αμολυτές ή αμόλυντες; Δεν τις περιορίζω, ποτέ δεν το θέλησα έτσι κι αλλιώς. Μια γιορτή να κάνουμε, ένα πάρτυ από κείνα που όλη την ώρα χορεύαμε. Ένα γλέντι ρε άνθρωπε. Να γιορτάσουμε τον καλόκαιρο. Και απόψε ξεκινά να γιορτάζει η πόλη. Στους Αέρηδες με τον Μιχάλη Δ. και την Τάνια. Στο Γκάζι για το φεστιβάλ της τζαζ. Τα μεσημέρια που απλώνεται ο ήλιος στο Αερόστατο. Εκεί θα σε πάρω μαζί καμιά φορά αν θες. Το τσίπουρο δικό μας, εξαιρετικό, έρχεται από τον Όλυμπο, με τριπλή απόσταξη έτσι που να φτάνει τους 42 βαθμούς που σου ‘λεγα. Και να σου απογειώνει το μυαλό όμορφα, γλυκά, χωρίς να νιώθεις κάψιμο, παρά μόνο να ερωτεύεσαι τον συνομιλητή σου. Και τα λόγια, τα λόγια, αχ τα λόγια.
Σου ‘γραψα πως δεν θέλω να την κάνεις την υπέρβαση. Ακριβώς γιατί την νιώθεις έτσι. Δεν είναι υπέρβαση ρε, απλό περπάτημα είναι. Βάζεις τα πόδια σου εμπρός, το ένα μετά το άλλο και εκτελείς. Χορευτικές φιγούρες απλών ανθρώπων. Τι άλλο να σου πω; Πως κάποιοι γεννηθήκαν ακροβάτες και ακόμα το πιστεύουν; Δεν θα στο πω. Γιατί θα ‘πρεπε να ακούς.
Και δεν έχω χρόνο μάτια μου. Τώρα μόλις κλείσουμε θα βάλω τη Λεονάρδου να μου το τραγουδήσει. Και μετά θα της ζητήσω εκείνο που λέει για την ατζέντα σου που θα μουσκεύει στο νερό και το άλλο, του Νικόλα που λέει πως κανένα δεν θα αφήσω εμένα να κερνάει.
Απόψε λοιπόν. Απόψε θα γίνει ένα τραγούδι. Στους Αέρηδες. Πάσης φύσεως ανέμους σαν κι αυτούς που ακούω στο κεφάλι μου και μου αλλάζουν τις εποχές σαν τα χαρτάκια που τελειώνουν και δεν κολλάνε άλλα στην ίδια τσέπη του καπνού.
Θα τον βρω τον τρόπο.
Ρε.

Φιλί;
posted by sorry_girl @ 12:56 μ.μ.  
18 Comments:
  • At 1:23 μ.μ., Blogger Pan said…

    Έλεος!

     
  • At 2:24 μ.μ., Blogger houli_v said…

    Στο γκάζι λοιπόν σήμερα ?
    Ζήλεψα ...

     
  • At 2:47 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Πολλά.

     
  • At 3:25 μ.μ., Blogger homelessMontresor said…

    Καλό Καλοκαίρι, λοιπόν!!!

     
  • At 4:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Εχμ, καλή είναι η γιορτή, αλλά...
    Όλοι ψάχνουμε συντροφιά, και όλοι χρειαζόμαστε να αγαπηθούμε. Το δύσκολο είναι να βρείς κάποιον που πραγματικά να τον αγαπάς και συ!
    Το φιλί δεν ξεκαθαρίζει όντως. Και παρ'ότι δε με συμφέρει ως άντρα, θα το ομολογήσω: όσο λιγότερο φιλάς, προσέχοντας ποιές φιλάς, τόσο πιο ξεχωριστό είναι. Τότε ναι, τις ξεκαθαρίζει...

    (Δεν πιστεύω να είμαι εκτός θέματος, ε? Είπαμε δεν είμαι καλός σ'αυτά).

     
  • At 4:39 μ.μ., Blogger Balidor said…

    :)
    Όποιος κερνάει τσίπουρο ζητάει φιλί;

     
  • At 8:12 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    "σαν τα χαρτάκια που τελειώνουν και δεν κολλάνε άλλα στην ίδια τσέπη του καπνού".

    this is my life story...

     
  • At 12:44 μ.μ., Blogger Pan said…

    Μην νομίζεις ότι την γλίτωσες...

     
  • At 4:07 μ.μ., Blogger Pan said…

    Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

    α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
    β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
    γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο
    Για την Αμαλία - http://giatinamalia-blog.blogspot.com/
    Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε.

     
  • At 5:10 μ.μ., Blogger bbchris said…

    Τσίπουρα στους Αέρηδες, ε?

    Να το κάνεις. Και να περάσεις ζούπερ!

     
  • At 5:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    προβλέπω συνωστισμό από bloggers που θα σε ψάχνουν να σε φιλήσουν

     
  • At 5:44 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Το φιλί θα το βρεις από την άλλη.
    Όχι από εκεί που ψάχνεις...

     
  • At 7:36 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    τσίπουρο και φιλί! θερμό πακέτο!

     
  • At 8:12 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    φ'λίπουρο;

     
  • At 9:29 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    @the Idiot Mouflon:
    Καλόοοο. respect!!!

     
  • At 9:38 μ.μ., Blogger Charty said…

    Πάρε και ένα απο μενα!Και τη επόμενη φορά να πάμε Γκάζι για να αποφύγουμε και τα κακά συναπαντήματα...

     
  • At 11:41 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Πάνα no mercy ρε!χιχιχι..
    Χούλης δεν τα κατάφερα τελικά..
    Πιτζέις όλο λόγια λόγια πια!:P
    Montresorάκι καλά να τα περάσουμε μπρε!
    Hawkeye τούτη εδώ η σελίδα το χει βάλει σκοπό να κάνει υπαρκτό τον σουρεαλισμό οπότε ποτέ δεν είσαι εκτός θέματος!Συμφωνούμε πάντως σχετικά με τα φιλιά αν και την τσιγκουνιά είναι που δεν αντέχω.Την τσιγκουνιά στη γλύκα που λέει κι ο Θανάσης.
    Balidor αμ τι νόμιζες;Έτσι τα κερνάμε;:PPPPPPPPPPP
    Σπύρος :))))
    Πάνα ετοιμάσου κι από βδομάδα σου ρχεται χοχοχο!
    Bluezzzman δεν λες τίποτα χεχε..
    Neofitos αχαχααχαχαα!
    Μικρό μου λες να γυρίσω απότομα και να ρθει κανα φιλί να με πετύχει στα μούτρα;χοχοχοχ!
    Yo!καυτό καυτό λέμε!
    Αγρινόμου χεχε τρελαίνομαι άμα λες κάτι τέτοιαααααα!
    Charty καλώς το το κορίτσι!Ναι , ναι έχεις δίκιο βουνό!Στο Γκάζι αδερφές μου, στο Γκάζι!
    :PPPPPPPPPPPPP

     
  • At 12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    «[...]
    [Θανασης]Γι΄αυτό ταιριάζουμε ρε! Γιατί έχουμε τα ίδια πρότυπα! Ψήνεσαι να τον σκοτώσουμε τον deuced για να τον κάνουμε ιδέα;
    [Μανος]Κουμπάρε θα συμφωνήσω ακόμη μια φορά. Θα του φτιάξουμε κι αλλο το προφίλ, θα του φτιάξουμε λίγο το γένι, θα χρεώσουμε στην CIA την εξαφάνισή του, και θα γίνουμε κι οι 2 Κάστρο. Εγώ ο Κα κι εσύ ο Στρό. Μόνο να σκεφτείς πόσα μπλουζάκια με τη μούρη του θα πουλήσουμε... είναι τρομακτικό το νούμερο. Όχι ο ίδιος. το νούμερο των πωλήσεων εννοω.
    [Θανασης]Γιατί να είμαι εγώ ο Στρό; Αφού είμαι και μεγαλύτερος. Για το γένι την έψαξα -δε γίνεται καθότι τυγχάνει σπανός (όχι Γιάννης, από το άλλο). Λοιπόν, τον σκοτώνουμε, τον κάνουμε ιδέα κι αν πάρουμε τ΄αρχίδια μας από πωλήσεις τα ρίχνουμε στην άτιμη την αμερικάνικη προπαγάνδα που κυνηγάει τους αγωνιστές ακόμα και μετά θάνατον. Γράφω και 15 σεντόνια, και καλά τα ανέκδοτα ημερολόγια του deuced -δεν μπορεί, όλο και κανένας Μαραθιάς θα τσιμπήσει!
    [Μανος]Μ' αρέσει.
    Οκ. Θα είσαι ο Κα θα είμαι ο Στρο, Δίδυμο α λα Βλαδίμηρος και Εστραγκόν, Σόλων και Λουκάς κλπ κλπ.
    Για το γένι έχουμε λύση. Θα πάμε εκεί που έκανε την εμφύτευση ο Παπακωνσταντίνου.
    Το συμπέρασμα είναι ότι με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο, θα χεστούμε στο τάληρο μάγκα μου.
    Τ' αρπάζουμε και την κάνουμε για το νησί.
    Εκτός αν μείνουμε εδώ και τρώμε επ άπειρον...Και με την δημοσιότητα που θα πέσει;
    Μέχρι βουλευτές μας βλέπω.
    [Θανασης]"Και κότερο -γιατί όχι και κότερο; Δηλαδή καλύτεροι από μας είναι οι άλλοι που έχουν κότερο; Ε, Φανούλα;"
    [...]
    [Θανασης]Με έπιασες όμως ρε γαμώτο με τον deuced! Πως το κατάφερες; Τι έξυπνος που είσαι! Εντάξει, θα το παραδεχτώ -ο deuced δεν υπάρχει! Είναι πλάσμα της φαντασίας μου και τον χρησιμοποιώ για να μανιπουλάρω τον κόσμο. Υποκλίνομαι στην εξυπνάδα σου!
    [...]
    [Μιχαλης]Τώρα βέβαια που εμείς είμαστε το ίδιο πρόσωπο, δηλαδή εσύ είσαι εγώ κι εγώ εσύ, αύριο που θα τα πίνουμε να δω ποιός θα πλερώσει! Εγώ που είμαι εσύ ή εσύ που είμαι εγώ?
    [Θανασης]Δεν κατάλαβες γέρο μου. Εγώ κι εσύ δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο. Σε έχω μεν εφεύρει για να μανιπουλάρω -αλλά εσύ είσαι η Μανταλένα. Κατάλαβες; Βέβαια το πρόβλημα του ποιος θα πληρώσει το βράδυ παραμένει γιατί θα τα πίνουμε όλοι μαζί.
    [...]»

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.