..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Απριλίου 26, 2007
Σαββατιάτικα χοροτράγουδα
Μια νύχτα θα'ρθει από μακριά, βρε αμάν αμάν
Ησύχασε ψυχούλα μου, κοιμήσου
αέρας Πεχλιβάνης
Θυμάσαι τον Βαρδάρη; Πιο ωραίος θα ναι τούτος μάτια μου!
να μην μπορείς να κοιμηθείς, βρε αμάν αμάν
Θα ‘μαστε ξάγρυπνοι όλη νύχτα και προς το ξημέρωμα θα σου τραγουδήσω
μόλις τον ανασάνεις
Έλα ‘σύχασε τώρα βγάλε με μια ανάσα όλα τα κακά
θα ’χει θυμάρι στα μαλλιά, βρε αμάν αμάν
Σαν τότε στο χωριό που κοιμόμασταν και πέρναγε το τραίνο και μας ξύπναγε και σε βρήκα την αυγή να μυρίζεις τα χόρτα πλάι στις γραμμές
κρανά για σκουλαρίκια
Θα πάρουμε ένα ζευγάρι να το χωρίσουμε στα δυο ε ψυχή μου;
και μες στο στόμα θα γυρνά, βρε αμάν αμάν
ρητορικά χαλίκια
Κι άμα θες θα σ’ αφήσω να μου πεις τις ρητορείες σου, αμέ!
Θα κατεβεί σαν άρχοντας, βρε αμάν αμάν
θα κατεβεί σαν λύκος
να πάρει χρώμα και ζωή, βρε αμάν αμάν
της μοναξιάς ο κήπος
τα μελισσάκια θα γυρνούν, βρε αμάν αμάν
γύρω απ' τις πολυθρόνες
και το νερό το κρύσταλλο, βρε αμάν αμάν
θα ρέει απ' τις οθόνες
Γράφαμε σαν να ‘μασταν ένα και λέγαμε για -τα χιόνια στην οθόνη-βιβλίο ανοιχτό-είναι το τελευταίο σου τσιγάρο-μετά σε παίρνω αγκαλιά-
Αέρα να ’σαι τιμωρός, βρε αμάν αμάν
Ψυχή μου εσύ, που μου σκιάχτηκες, όχι δεν είναι άγριος μωρέ
να ’σαι και παιχνιδιάρης
Είδες που στο ‘πα μωρέ, παιχνίδια κάνει
κι αν βαρεθεί η ψυχούλα μου, βρε αμάν αμάν
Τότε είναι που θα σου πω τις πιο ωραίες ιστορίες και θα σου παίξω απ’ έξω όποιο ρόλο θες
να ’ρθεις να μου την πάρεις
Θα πεθάνω για ή χωρίς εσένα;
για να κοιτάει από ψηλά, βρε αμάν αμάν
Θες να πάρεις την κιθάρα να ανέβουμε στο βουνό ξανά και να γελάμε που θα μας λένε ''να ’στε καλά παιδιά που μας διασκεδάσατε!''
του κόσμου τη Ραστώνη
Απλώνει την πόλη στα πόδια μας ρε μάτια μου κοίτα τι τυχεροί που θα΄μαστε!
να ξεχαστεί σαν των βουνών, βρε αμάν αμάν
το περσινό το χιόνι
Γράφαμε σαν να ‘μασταν ένα και λέγαμε για -τα χιόνια στην οθόνη-βιβλίο ανοιχτό-είναι το τελευταίο σου τσιγάρο-μετά σε παίρνω αγκαλιά-
Ψεύτη.
posted by sorry_girl @ 11:46 π.μ.  
10 Comments:
  • At 12:27 μ.μ., Blogger BeBe said…

    Τί υπέροχο τραγούδι είναι αυτό ρε γαμώτο...Να κατέβω σαν άρχοντας, να κατέβω σαν λύκος, να πάρει χρώμα και ζωή της μοναξιάς ο κήπος!
    Μάγεψες, μάγεψες.

     
  • At 12:37 μ.μ., Blogger houli_v said…

    καποια ζεσταινει απο τώρα τις μηχανες για το σαββατοβραδο ..

     
  • At 12:38 μ.μ., Blogger marquee de mud said…

    εγω με κεινο το "...ρητορικα χαλικια" κατεβασα πολλους στιχουργΕους απο το βαθρο και τον εβαλα στην πρωτη, δευτερη, τριτη και τεταρη θεση. και ας με πουν υπερβολικο. δεν αφηνει τιποτα ο π.... να πεσει κατω. τιποτα.

     
  • At 12:45 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Μπεμπε όχι εγώ, ο Θανάης μας έστειλε για επείγον διάβασμα, όλους τους επίδοξους στιχοπλόκους!
    Χούλης στο φουλ οι μηχανές!
    Ρε συ μαρκή αυτό λέω, είναι τόσο απόλυτο και εύστοχο και εκεί που δεν το περιμένεις σου ρχεται κατακέφαλα άκου ρητορικά χαλίκια, μας έστειλε, όχι απλά δεν αφήνει να πέσει κάτω ,μας το κοπανάει και στην κούτρα..

     
  • At 2:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Φιλούμπες

    Αγρινό ανεμοδαρμένο

     
  • At 2:31 μ.μ., Blogger Balidor said…

    Στο gagarin δεν έχουν είσοδο στην πόρτα εεεε;
    Να δω που θα βάλωμε τα τσίπουρα :D

     
  • At 3:28 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ποιοα τραγουδι ειναι?Μητσο το θελω.Και θα σου φερω εγω καλο τσιπουρακι.Οχι σαν τις μαλακιες που πινετε εκει :P

     
  • At 4:43 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    να μη ρωτήσω

     
  • At 12:02 π.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    φύσηξε ο Βαρδάρης και καθάρισε...

     
  • At 12:50 μ.μ., Blogger Παπαρούνα said…

    μη μου πεις ότι πήγες στο γκαγκαριν..!
    Γιατί να μην είμαι πλούσια και σπάταλη;
    καλημέρα

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.