..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007
Ώρα για καταστολή
Έρημα σκοτάδια
κι αφού ξημερωνόσαστε
τι θέτε και πραξεύετε
του ανθρώπου μου την γνώση


Τώρα να πω ότι γύρισα; Αφού το μυαλό μου ακόμα αλλού είναι. Θα μου πεις πως πάντα κάτι ανάλογο συμβαίνει. Έχω μια κούραση σήμερα. Θα ΄ναι που σκαρφάλωσα σε ορεινή Κορινθία, εκεί έμαθα πως πραξεύομαι σημαίνει μορφώνομαι. Και σκάρωσα το παραπάνω τραγουδάκι, μέρες μετά κάπου στον Όλυμπο, που σε έβλεπα να μην στέκεις ορθός. Και σου γραψα και ρεφραινάκι και μου πες κι εσύ πως έχω οικοτεχνίες ασπίδων και κάτι για τα ακροδάχτυλά μου, πως σε οδηγούν λέει στην αλητεία. Μα πουλάκι μου τα μέσα σου πρέπει να παλέψεις και εξάλλου τα δικά μου χάδια δεν θα τα ορίσω κατά πως ζητάνε τα κορμιά των άλλων. Γράφω απλά τώρα και δεν ξεχνάω πως κάπου σε έναν γκρίζο ουρανό στην Λάρισα κατάλαβα ακόμα πιο καλά αυτό που τραγούδαγε η Τσανακλίδου “πως πάω κι αγαπάω τα πιο μεγάλα αγόρια, την πόρτα τους χτυπάω μετά κοιμάμαι χώρια”, μμμμ να ρα να να ρα να και εκκρεμούν και κάτι άλλα τραγουδάκια στο μυαλό και στα τεφτέρια μου αλλά ρε φίλε πολλά τα τσίπουρα και τα βότανα του βουνού για να ανοίξει ο λαιμός μάλλον δεν επαρκούν. Δρόσισε τα μέσα σου και θα φύγουν και τα ρίγη στο υπόσχομαι και αν αργείς όπως λες τότε θα κοιμηθείς μιαν ώρα αρχύτερα. Θα θελα να σου πω κι άλλα κι άλλα μα δεν με παίρνει ο χώρος κι ο χρόνος πάλι μετρημένος.
-Κοιμήθηκες μωρό μου;
- Όχι.
-Και τι έκανες;
-Σου τραγουδούσα σιγανά να κοιμηθείς εσύ.
Μα τι λογάκια κρατάω στο κεφάλι μου ρε φίλε, πώς να τα ξεμπερδέψω, πώς να τα βάλω σε σειρά;

Βότανα και χορταράκια
και σαράντα – δυό βαθμοί
Να τον δω ορθό να στέκεται

και τι στον κόσμο να με φοβηθεί.

Έλα ρε.. μέχρι και ρεφραίν σου καμώνω!
posted by sorry_girl @ 11:37 π.μ.  
23 Comments:
  • At 11:44 π.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Βρε καλως τη!

     
  • At 12:16 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    χαχα μετά από πολύ καιρό να και ένα διασκεδαστικό κειμενάκι!!!
    lol και φιλιά!

     
  • At 2:03 μ.μ., Blogger Little_Pat said…

    "Θα θελα να σου πω κι άλλα κι άλλα μα δεν με παίρνει ο χώρος κι ο χρόνος πάλι μετρημένος."

    Καλώς την. Πήρες άερα και εικόνες και μυρωδιές εκεί έξω; Πολλά μυρίζουνε τα τσίπουρα, και δε τολμώ να τα λογαριάσω :)

    Ο χωροχρόνος μας κάτι έχει, ρε κορίτσι. Άσε που όσα κιλά κι αν χάνω δε χωράω πουθενά πια. Και ο χρόνος μου τελειώνει συνεχώς, και όλο και κάτι δε θα έχω προλάβει ή δε θα έχω χωρέσει να κάνω..........

    φιλιά με αέρα
    (καλοκαίρι κάνει από πέρσυ τον Αύγουστο, στο είπα;)

     
  • At 2:12 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Καλά μου μύρισε κάτι καμένο....:)))
    Welcome back!

     
  • At 2:23 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Ζουμπούυυυ μου γύρισα πιο αεράτη από ποτέ!Δεν θα πω καλώς με δέχτηκες γιατί ακόμα δεν με δέχτηκες χοχοχχ!
    Ερωτολατρεία όχι απλά χαρούμενο εντελώς αλλοπαρμένοοοο!Μου χουνε καρφωθεί και οι Joy Division στο μυαλό και οι ανέμοι γίνονται περσότεροι-καλά;
    :PPPPPPPPPPPPP
    Κοριτσάκι, φιλιά με αέρα να μου στέλνεις κι ας είναι κι αλογάριαστα.
    Ξέρω ρε, από τον Αύγουστο πέρσι!
    Να μου τρως και τίποτα εε;
    Έχω εικόνες, έχω μυρωδιές, έχω ανάσες και δεν μαζεύεται τίποτα!
    Φιλιά σου!
    Παλιοχαμένο, κάτσε καλά γιατί άμα με συγχήσεις θα σου φέρω την καίλα καπέλο!
    :PPPPPPPPP

     
  • At 3:33 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    μπα, μπα, τον βρήκες το δρόμο, μας θυμήθηκες;
    χαχαχαχαχα
    καλώς μας ήρθες!

     
  • At 4:38 μ.μ., Blogger s_k said…

    με ανησυχησες sorrie!δε φευγουν ετσι στα ξαφνικα.

     
  • At 4:51 μ.μ., Blogger Balidor said…

    μαζευόμαστε σιγά σιγά...
    είναι όμορφο οι άνθρωποι να περνάνε ωραία !

     
  • At 4:54 μ.μ., Blogger houli_v said…

    Κάθε που φεύγεις από Αθήνα τον αμάζευτο έχεις μετά ..

     
  • At 5:35 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Πολύ όμορφο κέιμενο. Αν έιναι να γεμίζεις εμπνέυσεις κάθε φορά που ταξιδέυεις και γυρνάς πίσω, φρόντισε να ταξιδεύεις πιο συχνά για να γεμίζεις μπαταρίες και ιστορίες... Καλή συνέχεια!

     
  • At 6:06 μ.μ., Blogger zero said…

    Χμμ...
    εχεις αλλαξει εσυ.
    Γραφεις ομορφα οπως παντα
    αλλα...
    κατι εχει αλλαξει.

    ζερο.

     
  • At 6:29 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    κι εγώ καλά πέρασα, αλλά έφαγα ένα σκασμό, έγκωσα, άστα. αλλά έκανε η θεία μου μια μαγειρίτσα, 2 μέρες τρώγαμε, σαν να μην είχαμε ξαναφάει.
    σε φιλώ ;)

     
  • At 7:51 μ.μ., Blogger nosyparker said…

    Σου κάνουν καλό τα βουνά :-)

     
  • At 9:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Μαντζουνοστιχοπλόκο ... θα σου στείλω απόψε καπνοδακτυλιδομπουρμπουλήθρες (ελπίζω σε άνεμο νοτιοανατολικό). Θα σκάνε στο τζάμι, μην φοβηθείτε.

    Κερασφόρο Τετράποδο με Χαμηλό ΙQ

     
  • At 9:42 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Μαμώτο... τώρα πήρα πρέφα το ΒΒQ

    (μια νύτχα με ρώτησε φίλος για ένα μαγαζί και του 'πα "κάποτε ήταν καλό μα τώρα είναι Μπαρ Μπεεε Q").

    Τι παίζει;

    Κερασφόρο Τετράποδο με Χαμηλό ΙQ

     
  • At 11:31 μ.μ., Blogger marquee de mud said…

    πες μου ομως, εκει πανου στα βουνα ο ηλιος καιει πιο ζεστα;

     
  • At 1:39 π.μ., Blogger par...alogos said…

    Γύρισες επιτέλους?
    Αντε!!! Και έλεγα που χάθηκε αυτή η ψυχή...

     
  • At 11:57 π.μ., Blogger BeBe said…

    Καλώς μας ήρθες με τον αέρα τον βουνίσιο και τις μυρωδιές των βοτάνων! Ουζάκι? Κρασάκι? :P :P

     
  • At 1:08 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Σπύρος με βρήκε μάλλον ο δρόμος δεν τον εβρήκα εγώ ακόμα..
    ;)
    Καλώς σε ξαναβρήκα το λεπόν!
    Fuzzy boy δεν το θελα μωρέ!Οι ανέμοι με κρατήσαν πιο πολύ από συνήθως τούτη τη φορά..
    Βαλίδορε είναι πολύ όμορφο.Μαζευόμαστε αλλά εύχομαι να μην κλεινόμαστε.
    Χούλης έτσι κι αλλιώς.Χοχοχοχ..
    Lifewhispers σε ευχαριστώ.Μυαλό κι αέρηδες να χουμε και ταξίδια θα γίνονται συχνά.;)
    Zero μου εσύ!Εσύ πρέπει να καταλαβαίνεις παραπάνω από μένα μάλλον..οπότε πες μου εσύ!
    Yoreeka πας να γλυτώσεις την ενημέρωση από κοντά έτσι έυκολα;Χαχαχαχα!Φιλιά!
    Nosy άστα να παν!Τώρα μένει και να κανονιστεί και μια Σαλλονίκη όμως να με κεράσεις κι εκείνη την βότκα, μην ξεχνιόμαστε!χιχιχι!
    Φιόρο μου εκεί που κοιμόμανε, κέτι με χάιδευε στο μάγουλο, σαν λίγο πικρό να ΄τανε, λες να 'τανε οι δικές σου καπνοδακτυλομπουρμπουλήθρες;
    Το bbq ειναι αυτό που ακριβώς λες..ιστορίες αιθυλικής αλκοόλης από μπαρ.είχα βάλει εκεί παλιά μία ιστορία αν έχεις όρεξη ψάξτην.
    Εχεχεχ είσαι πολύ μπροστά!
    Μαρκήσιε όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις όλα καιν πιο δυνατά.
    ε;
    Μικρό μου γύρισα!Καλώς σε βρήκα!
    Bebe-Κοριτσάκι τσιπουράκι και ολίγον κρασάκι!
    :PPP

     
  • At 1:12 μ.μ., Blogger marquee de mud said…

    ναι τη πατησε και ο ικαρος προσφατως και μεις ακομα να μαθουμε... θιτ!!!

     
  • At 1:21 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Χιχιχι θιτ!Αχαχαχαχα!
    Είναι που είναι πρόσφατο μωρέ και δεν το έχουμε επξεργαστεί ακόμα..
    Κλείνω μάτι!

     
  • At 2:58 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Την είδα ρε!

    Γειά μας..

    καπνοδακτυλιδομπουρμπου...ππφφφφφ

     
  • At 3:06 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Ζουλεύω λέω τρελά και έχει ανάποδο αέρα σήμερις και δεν με φτάνουν αυτά που ξεφυσάς!
    Αλλά γεια μας ίδερ γουέι!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.