..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τρίτη, Απριλίου 24, 2007
Έγκλειστη Μπλανς
“Ξεθωριάζω σιγανά από κόκκινο βαθύ. Τις πιο έντονες στρογγυλάδες απαλύνει ο χρόνος. Χρειάζομαι μια ζώνη. Είμαι νέα, είμαι ακόμα νέα, δεν το βλέπεις; Κανένας Στάνλευ δεν μπορεί να μου το πάρει. Ο πρώτος εραστής, εκείνος με τα γαλάζια μάτια το ΄ξερε. Τι κι αν ήταν πολύ νέος τότε; Αν ζούσε τώρα δεν θα ήμουνα πια μελαγχολική. Ούτε και δασκάλα θα ήμουνα πια. Θα είχα ένα καινούριο μπουντουάρ, φρέσκες πούδρες και αρώματα σε μικρά πανάκριβα μπουκάλια. Έπρεπε να του χαράξω το πρόσωπο τότε, έπρεπε. Όχι, όχι καλέ μου δεν θυμώνω, δεν το βλέπεις; Είμαι ήρεμη, σίγουρη και ακόμα σ’ αγαπάω. Τι κι αν τα μαλλιά μου απλώσαν σε ώμους πεσμένους; Όταν θα σ΄ανταμώσω, πιάσε με απ’το χέρι. Η καλύτερα πέρασέ το στη μέση μου. Μια ζώνη, μια ζώνη να σφίξω το κέντρο, να δείξω πόσο όμορφη ήμουνα. Τις καινούριες μου κάλτσες φέρτε μου. Οι γάμπες μου τις ζητάνε. Γιατί τον άφησα, γιατί; Εκείνο το ξυράφι έκοψε εμένα και όχι αυτόν. Αυτόν.. που ορθωνόταν με εκείνη την πλάτη μπροστά μου, αυτόν που με έριξε στο βρώμικο στρώμα του. Γιατί αφέθηκα; Τι σκοτεινό κομμάτι μου εκτονώθηκε μαζί του; Με εσένα καλέ μου δεν είχα βγάλει τέτοια φωνή, με εσένα δεν φοβόμουνα τα νύχια μου. Τα νύχια μου.. τα νύχια μου που τώρα μου κόψανε, μα πως αφαιρείς από μια γάτα το στολίδι της; Εδώ δεν μου δίνουν καν τα χρειαζούμενα. Ούτε λίγο κραγιόν δεν μπορώ να βάλω και ξέρεις καλή μου Στέλλα πόσο το έχω ανάγκη. Ονειροπολώ αγάπη μου.”

-Δεσποινίς Ντυμπουά είναι ώρα για τα χάπια σας.
posted by sorry_girl @ 10:34 π.μ.  
14 Comments:
  • At 11:10 π.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said…

    ...
    παναγία μου πρωί-πρωϊ
    ...
    Ποσο σε καταλαβαίνω..

     
  • At 11:19 π.μ., Blogger BeBe said…

    Μας γείωσες απότομα κοριτσάκι! Καλημέρα κι ας θέλουμε τα...χάπια μας! :)

     
  • At 11:46 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Δε σου τα κόψανε τα νύχια καλή μου δεσποινίς Ντυμπουά.
    Εσύ είσαι σαν τον Wolverine.
    Τα νύχια δεν φαίνονται αλλά υπάρχουν.Ατσάλινα.Και βγαίνουν όταν πρέπει.

     
  • At 11:46 π.μ., Blogger houli_v said…

    δεσποινίς Ντυμπουά αν παίζουν τίποτε καλά χαπάκια ειδοποίησε..

     
  • At 12:06 μ.μ., Blogger zero said…

    Θυμηθηκα...
    την Μπεμπα Μπλανς ...τωρα.

    ζερο.

     
  • At 12:13 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Benzos, Barbies, τρίκυκλααααα...

    "Εν' πάτσους που θέλεις κορού".

    (όχι, δεν ήταν χυδαίο αλλά κυπριακό)

     
  • At 12:41 μ.μ., Blogger K-Top said…

    Κλειδώστε τη καλά ρε παιδιά μη γίνει καμιά στραβή και βγει έξω...

    ΥΓ. Μη τσιγγουνεύεστε τα χάπια. Better safe than sorry...

     
  • At 3:18 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Λεωφορείον ο βόθρος......
    Ψυχική καταράκωσης, συναισθηματική νέκρωση, έξις εις ψυχοτρόπας ουσίας, ξεχασμένα βοτάνια λησμονιάς,ακρωτηριασμοί,φίδιαααααα.

     
  • At 4:09 μ.μ., Blogger K-Top said…

    οχι φιδια, οχι φίδια, ασ'τα φιδια!

     
  • At 5:45 μ.μ., Blogger Little_Pat said…

    Ανατριχίλα, ρε κορίτσι...

     
  • At 9:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    "Όποιος κι αν είστε, εγώ πάντοτε στηρίχτηκα στην καλοσύνη των ξένων.." Θα μπορούσαν να είναι λόγια της Μπλανς αυτά που έγραψες..

     
  • At 10:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Μου εχουν περισσεψει κατι Valium που μου δωσανε οι φιλοι μου.Ψηνεσαι?

     
  • At 11:25 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Ξέρεις ότι δεν κατάλαβα τίποτα από αυτά που λες, και ότι ντρεπόμουν να στο πω και κατ` ιδίαν!!!
    χεχε
    Θα μου τα εξηγήσεις το Σάββατο καλύτερα...

     
  • At 1:22 π.μ., Blogger drunksoul said…

    Είσαι περίεργο τρένο εσύ...Πολύ όμορφα...

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.