..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Απριλίου 19, 2007
Όνειρα ποτισμένα σε μισό μπουκάλι βότκα
Άνοιξε την πόρτα του πρώτου δωματίου απέναντι από τη σκάλα του τρίτου και την είδε να ξαπλώνει στα βρώμικα σεντόνια. Το λευκό της δέρμα σαν να έφεγγε περαστικές χρωματικές δυσαρμονίες στο έρημο δωμάτιο. Κάθισε με την πλάτη στον τοίχο, ακριβώς απέναντί της. Έψαξε για τα τσιγάρα του ενώ τα δάχτυλά της ψάχναν το εσωτερικό των μηρών της. Περαστικές κόκκινες στάλες τρέχαν απ’ όλες τις οπές της. Την είδε, την παρακολούθησε. Να γλαρώνει βλέφαρα, να γέρνει κεφάλι στα αριστερά. Μια έντονη χαράδρα ανάμεσα στα φρύδια της. Άκουσε την φωνή της σκουριασμένη να χαράζει το σκοτάδι. Γρατζουνούσε τις κοιλάδες του αφαλού της, πέρναγε από τις άκρες των μαύρων σκιών της και έφτανε στα γένεια του. Δυο κρατήρες στις άκρες των χειλιών της. Και πίεζε και πίεζε. Χωρίς πόνο φανήκαν οι άκρες από δυο σίδερα χωρισμένα σε αρσενικό και θηλυκό. Γεννήθηκαν χωρίς υγρά. Δεν μπορούσε να σταματήσει να την κοιτάει. Δεν μπορούσε να σταματήσει να την πλησιάζει. Με τον νου στην αρχή, με τα πόδια του να σέρνονται μετά. Την είδε να ξεραίνεται και δεν το άντεξε. Με τη γλώσσα μάζευε τις στρογγυλάδες της. Παραβίαζε αυτό και μόνο το άνοιγμά της. Τα χέρια του αρπάζονταν απάνω της, άφηναν σημάδια που δεν ξεχώριζαν. Έμενε ακίνητη με το θυμάμαι να βγαίνει αργά αργά. Ούτε μια στιγμή δεν την άγγιξε αλλού. Ούτε μια στιγμή δεν έπαυε να ουρλιάζει πόσο ανάπηρο ήταν τούτο το ταίριασμα.
Παραπονιόταν η μέση, τα χέρια της, ένιωθε σπασμούς να φοβούνται να βγουν ανάμεσα απ’ τα πόδια της.
Την άφησε. Κρέμασε τα χέρια του στο πλάι. Δεν άνοιγε τα μάτια της. Του ξέφυγε ένα αχ. Άρχισε να αφαιρεί επενδύσεις. Στράφηκε και άνοιξε το παράθυρο. Ανάσανε βαθιά και βούτηξε στο πεζοδρόμιο. Σειρήνες, φωνές, φρεναρίσματα. Η κουρτίνα σάλευε στο ανοιχτό παράθυρο του τρίτου. Κάποιος περαστικός νόμισε πως είδε μια γυναίκα με αίματα στα χέρια. Όμως το δωμάτιο ήταν άδειο. Οι επενδύσεις του σχημάτιζαν ένα λόφο που κάπνιζε.
posted by sorry_girl @ 10:57 π.μ.  
19 Comments:
  • At 12:12 μ.μ., Blogger houli_v said…

    τέρμα το διάλειμμα
    κάποια άλλη πήρε (πάλι) το πάνω χέρι

     
  • At 12:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Για εξήγα μάτια μου... οι επενδύσεις τι σχήμα -λόγου -έχουν;

    Αγρινό Ηλίθιο

     
  • At 12:25 μ.μ., Blogger stefanos said…

    μάλλον δεν θα σταματήσω ποτέ να σε διαβάζω
    :-)

     
  • At 12:31 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Χούλι ένα όνειρο είδα και ήρθε η αράχνη μου και μου τραγούδησε.
    Φιόρο μου τα ρούχα.Οι επενδύσεις κορμιών που φτάνουν και στα λόγια μας, που καλύπτουν τις ψυχοαναπηρίες μας.
    Στέφανε με κάνεις και κοκκινίζω!

     
  • At 2:01 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    τα όνειρα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά αν η βότκα δεν ήταν μόνο μισό μπουκάλι;

     
  • At 3:03 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Όταν το μυαλό παρανοεί... τα φαινόμενα απατούν.

    Αυτό το aftertaste μου άφησες.
    Καλώς σε βρήκα.

     
  • At 5:18 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    I `ve got NO mail, from you, sweety...

     
  • At 7:05 μ.μ., Blogger zero said…

    Παρα πολυ καλο.

    ζερο.

     
  • At 8:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Μετά τις διακοπές έχεις έμπνευση...
    Σαδιστικά όμορφο.

     
  • At 9:44 π.μ., Blogger Κολοκύθι said…

    Δε κατάλαβα πολλά.
    Και αυτό μου ήταν αρκετό για να μαρέσει. :-)

     
  • At 9:52 π.μ., Blogger numb said…

    Καλημέρα
    Φοβερό

     
  • At 10:34 π.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Βαλε ρε παιδι μου κι εσυ μια προειδοποιηση οτι καποια posts (για να μη πω ολα) δεν ειναι για να διαβαζονται πρωι! Ρε τι πηγα να παθω... ;P

     
  • At 10:55 π.μ., Blogger BeBe said…

    Θα συμφωνήσω με dcd...Μας αρρώστησες πρωινιάτικο κοριτσάκι μου!! χιχιχι...Μαγευτικά όμορφο

     
  • At 6:38 μ.μ., Blogger drunksoul said…

    Γι' αυτό δεν πίνω βότκα...

     
  • At 6:30 μ.μ., Blogger Pan said…

    Αμαν! Από εδώ και στο εξής όταν μπαίνω για να σε διαβάσω θα έχω δίπλα το μπουκάλι του Jack και τον μεταφραστή! Και δεν βολεύει και η ώρα, γμτ μου!

     
  • At 10:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Καποιος ετσι ξεκινα ενα κορυφαιο κομματι των Paradise Lost.Κολλαει σε μερικα ποστς σου

    "I understand procedure.I understand war.I understand rules and regulations.I dont understand sorry(girl)"

    Just joking :P

     
  • At 10:38 π.μ., Blogger Little_Pat said…

    Ήπια στην υγειά σου εχθές, στα κρυφά, σε μια ταβέρνα στα λατρεμένα και σου ευχήθηκα καλό καλοκαίρι, πολλές εικόνες, πολλά κείμενα, και χαρές δικιές σου όπως τις γουστάρεις και όσο τις γουστάρεις... Βότκα δεν είχε, αλλά έχυνα ρακί στο ποτήρι και ταξίδεψα με κάτι λιγότερο από μισό φεγγάρι, και μυρωδιές φούξιες :)

     
  • At 11:13 π.μ., Blogger Balidor said…

    Δεν είσαι για να διαβάζεσαι πρωί ρε γμτ....

    πωπωπωπωπω

    (πολύ καλό btw)

     
  • At 1:18 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Σπύρε, λες να γινόντουσαν πιο άγρια ακόμα;;;
    Αμαρτωλή καλώς ήρθες..τα φαινόμενα δεν απατούν, το μυαλό μας αρνείται απλώς να τα ερμηνεύσει.
    ;)
    Μικρό μου μπες στο gmail μπας και συνεννοηθούμε καμιά φοράαα!Είπαμε είμαι κι εγώ αλλά είσαι κι εσύ!
    :PPPPPPP
    Ζερό μου χαίρομαι!
    PJ θα σου λεγα τι έχω αλλά είπα σήμερα να είμαι ευγενική χεχεχ..
    Κολοκύθι μην νομίζεις, κι εγώ δεν πολυκατάλαβα!
    ;)
    Numb καλησπέρα!Καιρό έχεις να ρθεις βόλτα να κεράσω καφέ;!
    CDCDCDCDCD ζουμπούυυυυυυυυυυυυ μου στο πα αλλά το ξέχασες!
    Bebe δεν είχα πρόθεση καλή μου!
    φιλάκια!
    Drunksoul τώρα να πω οτι έχεις άδικο, δεν θα το πω!
    Pan είναι μια ώρα δύκολη το ξέρω!
    ;)
    Fingo καλόοοοοοοο!Μα τι τιμή είναι αυτή να με τραγουδάνε οι Lost!
    χιχιχιχιιχιχι!
    @Pat κοριτσάκι μου και με έπιασε ένα χικ χικ και έλεγα κι ε΄γω ποιός με σκέβεται!Τι ωραίες εικόνες μου στέλνεις ρε, ταξιδεύω με αυτά!Άντε να δούμε πότε θα τα πιούμε και θα τα πούμε κιόλας!
    ;)
    Bαλίδορε έχεις ένα δίκιο!χοχοχοοχ!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.