..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2007
Do you see what I see, dear?
Να σου τραγουδήσω λίγο να μου γελάσεις παρανοϊκά να με κρατήσεις αγκαλιά πριν ξημερώσει να σε δω να κλωτσάς το αμάξι που πάλι δεν παίρνει μπρος να μου θυμώνεις που γελάω να μεθύσεις και να σε κρατάω γερά να ζαλιστώ και να μου κρατάς τα μαλλιά πίσω να τσακωθούμε στο τηλέφωνο και να μη σου μιλάω πια να αρρωστήσεις και με το ανάποδο της παλάμης μου να δω μήπως έχεις πυρετό να κλάψω στην πιο ηλίθια σκηνή και να με κοροϊδέψεις να δοκιμάζω πάντα μπουκιές από το πιάτο σου και να μην τρώω το δικό μου να με βγάλεις φωτογραφίες ασπρόμαυρη να μου χαϊδέψεις την μέση όταν δεν σε βλέπω και να τρομάξω να σε υπερασπιστώ στους φίλους μου να με παρουσιάσεις στους δικούς σου να γράφουμε μαζί μεθυσμένοι να τρώμε σοκολάτα Ίον και να πίνουμε κόκκινο κρασί Σαντορίνης να σε μυρίζω στον αυχένα να ψευδίζεις το “ψυχή μου” να φωνάζω ότι σ’ αγαπάω στην θάλασσα να κοιμηθούμε στη σκηνή ιδρωμένοι να με πας βόλτα βράδυ στα στενά να σου δείξω το αίμα μου να βρέξω τα δάχτυλά μου στο δικό σου να πάμε στην κηδεία και να κοντεύεις να μου σπάσεις το μπράτσο από την απόγνωση να απλωθείς στην αυλή στον ήλιο Αύγουστος και να μου γκρινιάζεις που διαβάζω βλακείες και ασεβώ στο καλοκαίρι να σε στήσω στην γέφυρα του παλιού σταθμού και μετά να μη μου μιλάς εσύ να με κοιτάξεις ένα βράδυ Σεπτέμβρη παγωμένα όλα σου τα υγρά



Και χρόνια μετά αφού έχουμε πεθάνει να κάνω βόλτες έξω από το σπίτι σου και να κορνάρω.
posted by sorry_girl @ 1:49 μ.μ.  
17 Comments:
  • At 5:01 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    τέλειες εικόνες sorry_babe!!!

     
  • At 5:14 μ.μ., Blogger houli_v said…

    μια εποχή ολόκληρη χωρίς ανάσα

     
  • At 6:57 μ.μ., Blogger schizophrenia said…

    Ωραία αναλαμπή !!!

     
  • At 8:33 μ.μ., Blogger BeBe said…

    Όταν θέλουμε, είδες πόσο καλά πνευμόνια έχουμε; ;-)

     
  • At 8:48 μ.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Ξάγρυπνοι, αλαφροίσκιωτοι να σε ακούν.

     
  • At 9:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ετσι μιλαει το Φινγκο οταν ενθουσιαζεται με κατι...

     
  • At 2:51 π.μ., Blogger drunksoul said…

    Δεν σε ξαναδιαβάζω νύχτα και με θολωμένο μυαλό.Έφαγα κόλλημα...

     
  • At 2:54 π.μ., Blogger divine mitsakos said…

    a re koritsaki

     
  • At 9:53 π.μ., Blogger alexis said…

    αγαπάς ρε σορρυ?

     
  • At 12:11 μ.μ., Blogger M&M said…

    aaaaaaahhhh...!!!
    (he sighs in dispear)

     
  • At 1:29 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @ερωτολατρεία:
    :)
    Και θα ξανάρθουνε το ξέρω..ε;
    @houli_v:
    Λίγα χρόνια, μια ζωή ή μπορεί και απλά μια εποχή.
    @psarog:
    Only a little.
    Or so I think.
    Do you think yoy can tell?
    @schizo:
    Ένα φλας μωρέ..τίποτα άλλο.
    ;)
    @bebe:
    Καλά δεν λες τίποτα..ούτε από καπνό καταλαβαίνουνε, ούτε από αλκοόλ!
    χιχι!
    @αγρινόμου:
    Ακούς;
    @fingo:
    Και πολύ καλά κάνει το fingo γιατί είναι σπάνιοι οι ενθουσιασμοί πλέον!
    @ύποπτος μέτοικος της Ανγκλετέρρας:
    Ωραία!Να μην ξεχνιόμαστε!
    @drunksoul:
    ;)
    Στο θολωμένο μου μυαλό..
    @divine:
    Φιλί.
    @thrills:
    Όχι.
    Τρεις τελίτσες.
    ;)
    @collateral:
    :PPPPPPPPPPP
    Desperation!
    χοχοχο!

     
  • At 2:07 μ.μ., Blogger Pan said…

    Θαυμάζω αυτούς που σου γράφουν. Εγώ απλά κάθομαι και διαβάζω. Τίποτα άλλο.

     
  • At 2:59 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    Βήματα παντού, φτάνουνε εδώ, κι η ζωή μου βήματα, βήματα...

     
  • At 3:22 μ.μ., Blogger Trilian said…

    όμορφο... πολύ όμορφο ;)

     
  • At 3:41 μ.μ., Blogger xwma_kai_nero said…

    Με συγκίνησε.
    Εικόνες αισθησεις και μνημες.
    Τα συστατικά μας.
    Καλη συνέχεια.

     
  • At 10:21 π.μ., Blogger par...alogos said…

    ...μια ανάσα, μια πνοή!!!
    Εγώ στα κειμενά σου κολάω πάλι σε ό,τι αναφέρεται στα μαλλιά σου...όχι δεν είναι βίτσιο...απλή παρατήρηση της μεγάλης σου αυτής αγάπης!!!

     
  • At 1:18 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @pan:
    Με τιμάει που διαβάζεις.
    @σπύρος:
    Βήματα στη θάλασσα πλάι.
    ;)
    @trilian:
    Ευχαριστώ κοριτσάκι!
    @xwma_kai_nero:
    Καλή συνέχεια καλό μου και να είσαι όσο μπορείς καλύτερα!
    @par..alogos:
    Χεχεχε!Κάθε λίγο και λιγάκι αλλάγές κάνω!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.