..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007
Ένας άρρωστος μυαλός μου είπε πως έχω μια τραγικότητα στο βλέμμα.
Εν δυνάμει ναι.
Να βάλω το ίδιο μαύρο δερμάτινο, να κάνω βόλτα στους δρόμους στο κέντρο μόλις νυχτώσει. Να ξαναπεράσω από την Αίτνα, να δω τον Δημήτρη, να μου βάλει την ενισχυμένη του βότκα και λίγα τραγουδάκια. Cave, Simone και Τρύπες. Εκείνο που λέει πως υγραίνουμε την βραδυνή μας πλάνη. Η Καλλιδρομίου είναι τόσο όμορφη το βράδυ.
Δεν κουράστηκα να περπατώ ακόμη. Ούτε να αλλάζω. Έχω μελωδίες στο στόμα και μια μικρή ύπαρξη πιο πάνω από τα πόδια. Την αγγίζω φευγαλέα. Κι έχω και χρώματα, χρώματα σου λέω, πολλά χρώματα. Τόσα ώστε να σε ζωγραφίσω όταν θα ’ρθεις.
Κι έναν ήρωα στο μυαλό μου. Όχι πρίγκηπα. Ήρωα. Από αυτούς που ξεπεράσαν τα κάρβουνα τούτης της γενιάς. Γιατί φωτιές, ποτέ της δεν είχε. Μόνο κάρβουνα κι αυτά προς την ανυπαρξία τους.
Διαβάζω το μήνυμά σου.
Μου λες πως το δάκρυνο απόσταγμα ξεπλένει.
Και γράφω συνέχεια αυτό που δεν θα σου στείλω.
Σου λέω πως τα χέρια μου μπορούν να σε ξεπλύνουν.
Αλλά η σκόνη του δρόμου μάτια μου, θα είναι πάντα εκεί. Στις κόχες των βλεφάρων σου, στις χαρακιές των χεριών σου.
Και δεν πειράζει καθόλου.
Θα αναστηθείς τούτο το Πάσχα;
Άμα δεν χάσω το μυαλό πως θα βρω την καρδιά σου μάτια μου;
Μου χαραμίζεσαι και στο τσιγάρο μας πάνω θα στο πω.
Μετά, θα σε πάρω αγκαλιά.
posted by sorry_girl @ 12:54 μ.μ.  
21 Comments:
  • At 1:21 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    την ξέρω αυτήν την ατμόσφαιρα, δολοφονική είναι... ;-)

     
  • At 1:21 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Και μετα?

     
  • At 5:48 μ.μ., Blogger speira said…

    Σε καποια στροφη του νυχτερινου σου δρομου, πρεπει λίγο να σε ακουμπησε η άνοιξη.

     
  • At 8:38 μ.μ., Blogger s_k said…

    αλιμονο αν σταματησουμε ν'αλλαζουμε...
    (καλλιδρομιου,ε;)

     
  • At 12:49 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Οι ήρωες σπανίζουν.

     
  • At 1:29 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Δεν ξερω πολλα απο Αθηνα...Για εμενα τωρα τελευταια προσπαθει να παιξει το "Θα ψωνιστω και καποιο βραδυ,οτι εχω μεσα μου για σενα θα το σβησω" αλλα... :P

     
  • At 1:38 π.μ., Blogger BeBe said…

    Ατμόσφαιρα με μυρωδιές στη Καλλιδρομίου...Και δεν το έστειλες ε;Μπράβο...

     
  • At 2:17 π.μ., Blogger Νομίζω said…

    Όταν έχει λιακάδα προσπαθώ να παρασύρω κόσμο προς την Καλλιδρομίου, και μετά περίπατο στον Στρέφη, και μόλις φτάσεις σε μία μαρμάρινη κολώνα που στηρίζει στις πλάτες της το νέφος μπορείς να απολαύσεις την τσιμεντένια θάλασσα σε πλήρη άπνοια, με δυο νησιά να χάσκουν κάτω από τα πόδια σου μα τόσο μακριά. Αλίμονο σε αυτόν που θα σταματήσει να αλλάζει, αλίμονο στην τσιμεντούπολη που ονομάζει αλλαγή το λίπος και το πάχος.

     
  • At 10:03 π.μ., Blogger houli_v said…

    Καλημέρα Vodka_Girl !

     
  • At 11:29 π.μ., Blogger M&M said…

    Νομίζουμε ότι δε μας αρέσει αυτό που καταλαβαίνουμε!!!
    :-((((

     
  • At 11:34 π.μ., Blogger psarog said…

    Kairos na anastithoume ;)

     
  • At 12:51 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    :)
    κις κις

     
  • At 2:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    αχ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    (αυτά)

     
  • At 5:47 μ.μ., Blogger zero said…

    αχ...
    τι ωραια...

    ζερο.

     
  • At 11:51 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    η ζωή μας όλη μια βόλτα.
    keep walking...

     
  • At 2:34 π.μ., Blogger drunksoul said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At 2:36 π.μ., Blogger drunksoul said…

    "μια μικρή ύπαρξη πιο πάνω από τα πόδια".
    Πολύ μου άρεσε αυτό.

     
  • At 6:33 π.μ., Blogger the Idiot Mouflon said…

    Γκουχ γκουχ...

     
  • At 10:51 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @ερωτολατρεία:
    Δεν είναι;
    ;)
    @dcd:
    Μην είσαι περίεργο!Αφού ξέρεις τι γίνεται μετά!
    χοχο
    @speira:
    Μου έριξε μια σκουντιά άλλο να στο γράφω κι άλλο να το νιώθεις!
    ;)
    @fuzzy boy:
    Καλλιδρομίου.Και ναι, τι θα κάναμε αλλιώς;
    @brainsick:
    Η αισιόδοξη νότα σου μ' αρέσει!
    χεχεχ
    @fingo:
    Αλλά εις μάτην..χεχεχ!
    Λίγο ακόμα μωρέ..
    @bebe:
    Ναι, δεν το έστειλα.Είμαι υπεράνω!
    :PPPPPPPPPPP
    @νομίζω:
    Αυτή που περιγράφεις είναι μια πολύ ωραία βόλτα..μου έδωσες ιδέα!
    @houli:
    Καλημέρα χιικ!
    @collateral:
    Τι καταλαβαίνετε;Όχι να σας εξηγήσω..μη μου στεναχωριέστε!
    @prarog:
    χιχι ;)
    @YO@Reekas:
    Kiss and hug!
    @ροίδης:
    Λακωνικό σας βρίσκω!
    ;)
    @zero:
    η αγκαλιά ή η βόλτα;
    :)
    @spiros:
    On the road again, Λοιπόν..
    @drunksoul:
    Εκείνης της αρέσει να την χαιδεύουν..
    ;)
    @αγρινόμου:
    Πνίγηκες μάτια μου;Ο καπνός θα είναι..

     
  • At 6:04 μ.μ., Blogger ανώνυμη Μ. said…

    βάλε moonchild στα γουόκμαν του εγκεφάλου σου και περπάτα. θα βρεις κι άλλα χρώματα πολλά.

     
  • At 6:04 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Lofenlillit [url=http://manatee-boating.org/members/Order-cheap-Buspar-online.aspx]Order cheap Buspar online[/url] [url=https://launchpad.net/~codeine-tuco]Buy Codeine no prescription[/url]

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.