..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τρίτη, Μαρτίου 13, 2007
κρεβάτι, καλειδοσκόπιο, βούτυρο, τράπουλα, κύμα
“Και στη θάλασσα να ρίξω το κρεβάτι μου”, τραγουδάει η φωνή της ίσια, μέσα στο μυαλό μου. Και είναι αργά, σχεδόν ξημέρωμα όταν γυρνάω σπίτι. Έχει πάρει να αλλάζει χρώμα το φως, έχει πάρει να βαραίνει το δεξί μου βλέφαρο. Και ήθελα να αλλάξω πορεία, αλήθεια στο λέω. Να πάρω τον δρόμο του βουνού, να βγω στην θάλασσα. Πόσα χρόνια πες μου, έχεις να δεις την θάλασσα ξημέρωμα; Να βγάλεις τα παπούτσια σου κι ας είναι χειμώνας, να πετάξεις κάλτσες να γεμίσουν άμμο και να στριφογυρίσεις αστράγαλο εκεί που εξαλείφεται το κύμα; Να βυθίσεις δάχτυλα στην πιο υγρή μου νύχτα; Εκεί που παίρνει να φωτίζει. Έλα, άσε με, μην με κρατάς θέλω να χορέψω!
Το σπίτι ήταν δίπλα στην μαύρη άμμο. Και δεν έμενε κανείς εκεί στις ζέστες. Αν κοιτούσες μέσα από το τζάμι έβλεπες ένα τραπέζι, δυο καρέκλες και ένα πανεράκι με ψωμί, βούτυρο και αλάτι. Αλάτι χοντρό σαν αυτό που κράταγε η γιαγιά μου στο γυάλινο βάζο. Δεν κοιτούσες πιο προσεκτικά και δεν έβλεπες τις ψόφιες μύγες, ούτε το μουχλιασμένο ψωμί. Ούτε την μια καρέκλα που ξαπλωμένη στο βρώμικο πάτωμα μαρτυρούσε την απώλεια. Μετά αναστέναζες σιγανά και ξαναγυρνούσες στην θάλασσα.
Πως την λέγανε εκείνη την παραλία που τρέχαμε όταν είχα έρθει να σε βρω; Εκείνη που συναντήσαμε αρκετά πιο πάνω από την Άρτα; Εκείνη που ξαπλώσαμε δίπλα στις χαμηλές θίνες και μου είπες πως θες να τα αλλάξεις όλα και να κρατήσεις μόνο εμένα;
Πες, πόσο όμορφα είναι τα μάτια μου;
Χαρτιά τράπουλας φτιάχνουν ένα καλειδοσκόπιο αλλαγών. Το κοιτάζω, το βλέπω και παίζω μ’ αυτό. Την τρέλα φίλε, την τρέλα που σαλεύει τις κουρτίνες αχνά, αυτή την τρέλα ψάξε. Κι αν με δεις να χορεύω είναι που ακούω Joy Division στο σκοτάδι και κοινωνώ το αίμα της αλλαγής.
posted by sorry_girl @ 11:51 π.μ.  
19 Comments:
  • At 12:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Τελευταία φορά το έκανα πριν από ενάμιση χρόνο.Και δε θέλω να το ξανακάνω...Σχεδόν όπως το περιγράφεις...
    Για τα μάτια σου,ε,μην τα ξαναλέμε.
    Και μην λες ψέματα,δεν ακούς μόνο Joy Division αλλά και τον αρχηγό σου.Σε τιμή ευκαιρίας μάλιστα.
    ;)

     
  • At 12:46 μ.μ., Blogger Pan said…

    Ελπίζω μόνο η αλλαγή να είναι προς το καλύτερο. Πάντα. Όποιο και αν θεωρείς ότι είναι αυτό.

     
  • At 1:03 μ.μ., Blogger STATLER-WALDORF said…

    Απίστευτη η αίσθηση της κρύας θάλασσας στο σώμα σου όταν ξημερώνει !Είναι σαν νέα βάπτιση , σαν να φεύγουν όλες οι αμαρτίες από το σώμα σου και η αγνότητα αυτή της στιγμής να αδειάζει το μυαλό σου από όλες τις σκέψεις σου…

     
  • At 1:51 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    love will tear us apart...

     
  • At 2:53 μ.μ., Blogger speira said…

    Το τραγούδι αυτο στιφογυρνουσε στο μυαλο μου οταν εγραφα τις λεξεις κυμα και κρεβατι. Έχουν τους τροπους τους να συγγενευουν οι άνθρωποι. Μπράβο κοριτσάκι.

     
  • At 3:34 μ.μ., Blogger Sigmataf said…

    Ρέντα!

     
  • At 4:12 μ.μ., Blogger alexis said…

    πες μου ότι ήταν παραγγελιά, και δεν σου ήρθε έτσι ο τίτλος αυτού του ποστ (που μου άρεσε btw, πως το πας πως το φέρνεις...)

     
  • At 4:16 μ.μ., Blogger Στελλα said…

    Σε φιλώ πολύ....

     
  • At 4:54 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    και ΓΑΜΩ!!!

     
  • At 11:29 μ.μ., Blogger Adomiel said…

    Πολύ καλό...! ;-)

     
  • At 12:30 π.μ., Blogger ανώνυμη Μ. said…

    Πες αλήθεια όμως.
    Και βγάλε παπούτσια, θα βραχούμε σήμερα..
    Τα φιλιά μου μικρή μου!

     
  • At 12:03 μ.μ., Blogger psarog said…

    Me phges ekei kai me eferes pisw se miso lepto :)

     
  • At 3:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    δυστυχώς έχω πολλά χρόνια να το κάνω και φοβάμαι πολύ ότι μπορεί και να μην το ξανακάνω. κι είμαι ακόμα 23. Μαλακία

     
  • At 5:33 μ.μ., Blogger zero said…

    Εγραψες παλι.
    και παλι...και παλι...

    ζερο.

     
  • At 11:11 μ.μ., Blogger fuzzy burlesque said…

    το λογοτυπο των j.d. σκοπευα να το κανω τατου,φοιτητης
    δεν ειμαι βεβαιος αν το μετανιωσα...

     
  • At 12:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Καλη κι η αλλαγη αλλα μερικες φορες εκει που νομιζεις οτι ηρθε...Μπα...

     
  • At 12:36 π.μ., Blogger BeBe said…

    Σαν να διάβασες κάποιες σκέψεις μου..Λατρεύω και το κομμάτι και τη θάλασσα...

     
  • At 2:55 π.μ., Blogger par...alogos said…

    Ο τελευταίος που ξέρω ότι πήγε χειμώνα στην θάλασσα δεν αρκέστηκε στις κάλτσες...βούτηξε ολόκληρος μέσα στα όμορφα αλλά παγωμένα νερά της!!!
    Αλλαγή στην αλλαγή λοιπόν?
    Ε ναι. Αλλαγή στην αλλαγή!!!

     
  • At 2:15 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @pj:
    Γιατί δεν θες;
    Το κομμάτι για τα μάτια μου ήταν η μόνη ειρωνεία του γραφτού.
    Αλλά μιας και το αναφέρετε Monsieur δεν έχετε πει ποτέ κάτι για τα μάτια μου!
    (χοχοχο)
    @Pan:
    Σ'ευχαριστώ..
    @statler:
    Ακριβώς αυτό..μια αλλαγή δηλαδή!
    @spiros:
    Love, love will tear us apart.Again.
    @speira:
    Και βέβαια τους έχουν..σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση!χαίρομαι που σου άρεσε!
    @sigmataf:
    Άσε, κέντα από χέρι.
    ;)
    @thrills:
    Ναι, ήταν μια πρόσκληση της speira.
    Χεχεχε όλα τα καταφέρνω!
    @Στέλλα:
    Που είσαι κοριτσάκι εσύ;Φιλιά!
    @ερωτολατρεία:
    Λατρεία μου εσύ!
    ;)
    @adomiel:
    Θενκιού!
    @ανώνυμη Μ.:
    Μούσκεμα λέμε!
    @psarog:
    Αχ όπως ήσουνα εκεί ξέχασα να σου πω να μου φέρεις λίγη άμμο!
    ;)
    @neofitos:
    Το είπες μόνος σου..!
    Γιατί όχι;
    @zero:
    Χχαχαχα δάσκαλε!
    @fuzzy:
    Ο καθρέφτης σου λέει πως δεν το μετάνοιωσες.
    ;)
    @fingo:
    Καλώς την αισιόδοξη νότα!
    :PPPPPPPPPPPPPPPP
    @bebe:
    Eυχαριστώ κοριτσάκι!
    @par..alogos:
    Και πολύ καλά έκανε!Τα χαιρετίσματα και τα φιλιά μου να του δώσεις!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.