..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2007
"But hidden in his coat is a red right hand"
Μέσα βαθιά και χαμηλά μου. Έχω ένα σκοτάδι λίγο μπλε. Και πώς να στο δείξω και πώς να ντραπώ γι’ αυτό; Το νιώθω κάθε που μ’ αγγίζεις στο στόμα πως αγριεύει. Και θέλω να στο πω να προσέχεις, να μην αφεθείς μα δεν ξέρω πως. Κι από την άλλη δεν θέλω. Να το δαμάσεις το σκοτάδι μου, μπορείς; Να μ’ έχεις στα γόνατα, να σ’ έχω όρθιο μπορείς;
Την τρέλα που σαλεύει πίσω από τους αγκώνες μου όταν σε σπρώχνω, το αίμα που σέρνει υγρά φιλιά στους μηρούς μου κάθε που σ’ αφήνω. Μπορείς να γευτείς; Να καταλάβεις μπορείς; Μέσα βαθιά και χαμηλά μου. Να μπεις.
Όχι δεν είναι. Η μόνη αμαρτία αυτή. Και η αμαρτία σαν αστοχία εννοώ. Αστοχείς; Σε συγχωρώ να αστοχείς; Μάλλον όχι. Βάλε μου άλλο ένα ποτό τώρα. Και άσε με να σε κοιτάζω απλά. Να σε στολίζω με τα καλά σου.Το καινούριο σου κεφάλι. Ποιές θάλασσες στεγνώνουν εκεί;
Γλυστράω. Εύκολα. Στο σκοτάδι μου. Το ξέρω, μου είναι γνώριμο. Με κούρασε το χρώμα. Θέλω πάλι να γίνουν όλα οικεία. Κόκκινο και μαύρο. Το πολύ.
Έπιασες το κεφάλι μου, το κράτησες γερά.
-Γιατί θέλεις πάντα να φεύγεις;
Δεν είχα φωνή ικανή, δυνατή να σου πει, να σε ειδοποιήσει. Πως μέσα μου έχω ένα σκοτάδι βαθύ, λίγο μπλε. Μέσα, βαθιά και χαμηλά μου.



Αύριο Τρίτη, στους Χάρτες των Εξαρχείων, έχει αφιέρωμα στον Cave.
posted by sorry_girl @ 4:56 μ.μ.  
23 Comments:
  • At 1:51 μ.μ., Blogger Κολοκύθι said…

    Nα βάλουμε λίγο κόκκινο στο μπλε? Η λίγο πράσινο στο μπλε? Θα το βγάλουμε τελικά το κίτρινο, δε παίζει.
    :-)

     
  • At 1:53 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ίσως κάποτε συναντήσεις κάποιον που δεν θα χρειαστεί να του πεις κάτι.. Θα το νιώσει μόνος του το σκοτάδι σου κι εσύ το δικό του.. Γιατί όλοι έχουμε μέσα μας ένα σκοτάδι βαθύ..

     
  • At 1:59 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    Αυτό κι αν δεν ήταν δε πάουερ οφ λόβ!!! ;-)

     
  • At 3:06 μ.μ., Blogger Balidor said…

    Γιατί μπλε άραγε ;;;

     
  • At 4:07 μ.μ., Blogger nosyparker said…

    "Once you've seen the Darkness, you carry it inside you for ever"

     
  • At 4:09 μ.μ., Blogger nosyparker said…

    Η πανσέληνος βλέπω έκανε καλά τη δουλειά της κι εδώ.

     
  • At 4:49 μ.μ., Blogger drunksoul said…

    Το αίσθημα της μοναξιάς είναι τόσο δυνατό που σε κάνει να την αποζητάς.Και τότε η φυγή είναι η μόνη λύση.

     
  • At 6:13 μ.μ., Blogger TTRabler said…

    το καλύτερο σκοτάδι είναι το βαθύ μπλε γιατί εκεί χάνεσαι ζώντας το βίωμα της στιγμής αδιαφορώντας για το νόημα, go ahead...

     
  • At 6:17 μ.μ., Blogger psarog said…

    Αν σ'αφήσω να δεις το σκοτάδι μου, θα με κερδίσεις ολόκληρο. Το θέλω;

     
  • At 9:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Γιατι το μπλε γαμαει μικρε Balidor.Ο Cave με νεο συγκροτημα.Τους Grindeman.Ακουσε κανεις το cd?

     
  • At 11:24 μ.μ., Blogger marquee de mud said…

    γιατι ρε φιλε φινγκο της το θυμισες; βαλτος εισαι;

     
  • At 12:14 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Γιατι τοσο χαλια ειναι αυτη η νεα προσπαθεια?

     
  • At 12:44 π.μ., Blogger david santos said…

    Hello!
    How are you?
    This work is very good
    Good week for you
    By, by

     
  • At 1:08 π.μ., Blogger homelessMontresor said…

    :0 Τι @#$@@διαστροφικό ποστ ήταν αυτό?!
    Να το διαβάσει κανα ανήλικο να αρχίσει να ψάχνει για σκοτάδια!
    :-)

     
  • At 9:15 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @κολοκύθι:
    Κίτρινο εε;Δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε σε μια ώχρα βρε παιδί μου;
    :P
    @cgirl:
    Μ'αρέσει αυτή σου η αισιοδοξία!
    @ερωτολατρεία:
    Μπαααα...χιχιχ!
    @balidor:
    Γιατί λίγο πριν σουρουπώσει όλα είναι μπλε.Παρατήρησε το φως εκείνη την ώρα και θα καταλάβεις..
    @nosy:
    Την έκανε λέει..μόνο που εγώ την έβλεπα και για δυο μέρες μετά!
    ;)
    @drunksoul:
    Ξέρεις η όλη δυσκολία αυτή είναι.Να βγεις από σένα και να μη φύγεις.Να κάνεις μια δική σου υπέρβαση έστω..
    Καλώς ήρθες.
    @dd:
    Go on ναι, αλλά ποιός μας μαζεύει μετά..
    ;)
    @psarog:
    Εμ αυτό λέμε..το θες;το μπορείς;το αντέχεις;
    @fingo:
    Eχεχε να 'ξερες τι πληγές έξυσες του Marquee τώρα..είναι που μου τον έχει τάξει τον δίσκο και ακόοοομα μου τον φέρνει!χιχι!
    Έχω ακούσει λίγα τραγουδάκια και έχω δει κι ένα κλιπάκι του No pussy blues οπου ο αρχηγός παρακαλάει μια ξενέρωτη και αυτή όλο όχι κι όχι είναι.Καταλαβαίνεις ανυπόστατα πράγματα!χιχιχι!
    @Marquee:
    Οχοχχο!Την πάτησες λέμε!!Δεν έρχεσαι σήμερα Χάρτες να μου δώσεις και τα χρωστούμενα;Ε;ε;ε;
    @santos:
    Hola David and thanks!
    @montresor:
    Εμ γι 'αυτό το κάνω βρε κοριτσάκι για έξτρα μόρφωση χεχεχε!

    @

     
  • At 9:47 π.μ., Blogger marquee de mud said…

    χαχα ετσι ειναι οι ξενερωτοι του πλανητη. μα ολοκληρος αρχηγος να'χει φτασει να παρακαλαει. ενιγουει.

    ειχε αλλα η "χαρτα" για χθες και οχι χαρτες.

     
  • At 9:50 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Εγώ έπρεπε να ήμουνα στη θέση της, αλλά έτσι είναι αδικίες, σε λάθος εποχή και λάθος χώρα γεννήθηκα αααχχχχ ε ρε τι πάθαμε πουρνό πουρνό!
    Χιχιχιχι!
    Εγώ για σήμερα σε ρώτησα αφηρημένο μου!

     
  • At 10:41 π.μ., Blogger houli_v said…

    Το μπλέ του άλλου το οσφραίνεσαι ?

     
  • At 11:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Μ' αρέσει ένα βαθύ σκοτάδι, σχεδόν μπλε, καθισμένος σε μια παραλία με λευκό βότσαλο ένα βράδυ...

     
  • At 12:22 μ.μ., Blogger Νίνα said…

    Αυτά τα λάθη κάνουμε...ενώνουμε τα σκοτάδια μας και γινόμαστε χάος...

     
  • At 2:11 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    « Σπέσιαλ εφέ», σκέφτηκα. «Όχι. Aπλώς η πραγματικότητα» μου είπε έχοντας διαβάσει τη σκέψη μου, πράγμα που δεν της είναι πια καθόλου δύσκολο. Όποτε θέλει μπαίνει και βγαίνει στη σκέψη μου, χρησιμοποιεί τα μάτια μου και το μυαλό μου. «Tο σκοτάδι», μου είπε, «το σκοτάδι είναι απαραίτητο. Δεν μπορείς να δεις αν δεν περάσεις το Σκοτεινό Ποτάμι. Mόνο όταν το σκοτάδι σε τυλίγει από παντού, μόνο όταν δεν υπάρχει ελπίδα, μπορείς να προχωρήσεις. Eκεί, στο σκοτάδι, πυρακτώνεται το ατσάλι, εκεί στο σκοτάδι γεννιέται το φως. Δεν μπορείς να “γίνεις” αν δεν σε τυλίξει το σκοτάδι. Eκεί γεννιούνται οι άνθρωποι. Tο σκοτάδι είναι η μεγάλη μήτρα».

    Έχεις δει το «Σκοτεινό ποτάμι»;

     
  • At 2:15 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @houli:
    Νομίζω πως ναι.
    @neofitos:
    Και αχνοφέγγει στο σκοτάδι εε;
    Ναι, κι εμένα μ' αρέσει.
    @nina:
    Μα αν δεν τα κάνουμε τι άλλο μένει για να πούμε οτι ζούμε;
    @spiros:
    Ναι..
    Αυτό το "δεν μπορείς να γίνεις" πως θα παλέψουμε;
    ;)

     
  • At 5:13 μ.μ., Blogger marquee de mud said…

    και για σημερα η χαρτα εχει προβα και εχω φαει και βαραω νταγλες και δεν εχω ορεξη να παω κλπ

    (το μονο που θα σου πω ειναι οτι στην παραπανω προταση εκανα 9 ορθογραφικα λαθη) που παω ο ερμος να παιξω;

    ασε που οι χαρτες μεσα ειναι μιζερια ρε γαμωτο. ασχετο αλλα το'πα.

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.