..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τρίτη, Οκτωβρίου 10, 2006
Από την Αρλέτα για το βράδυ το αποψινό.
Είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
κάπου θα σε συναντήσω , κάπου θα σε βρω
στα κελιά τους οι άνθρωποι , ύπνο κάνουν ελαφρό
είναι ελεύθεροι οι δρόμοι για κυνηγητό
είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
βραχνό γέλιο αν ακούσεις , κλείσε το ρολό

λύκε , λύκε μου, καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εδώ
βγαίνω από τη φωλιά μου και σε κυνηγώ
λύκε , λύκε μου ,καλέ μου
είσαι η μόνη μου ελπίδα και σ ακολουθώ

όμορφο μου προβατάκι τι γυρεύεις μες στο δρόμο
είμαστε όλοι μπερδεμένοι στο δικό του νόμο
όταν πέφτει το σκοτάδι βγαίνει ο λύκος στην πλατεία
στη χαμένη πολιτεία και ζητά τροφή
κλειδωμένα είναι τα αρνάκια , ζαχαρένιο το κλειδί
κάτι απόμερα παγκάκια , θάμνοι και σιωπή

λύκε , λύκε μου, καλέ μου
λύκε , λύκε μου είσαι εκεί
είναι η άγρια πλευρά σου που με συγκινεί

Λέω απόψε το βράδυ να βγώ μια βόλτα μπας και συναντήσω το λύκο.
Λα λα λα λα λα λα ρα λα!
posted by sorry_girl @ 3:28 μ.μ.  
17 Comments:
  • At 3:36 μ.μ., Blogger livermak said…

    XAXAXA ΠΑΛΙΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΑΣ........Ευχομαι να μην ακολουθησει το ...ΠΑΩ ΠΙΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ,,,,,,,

     
  • At 3:38 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @livermak:
    Ρε αθεόφοβε!Αυτό έψαχνα μα δεν το βρήκα!

     
  • At 3:49 μ.μ., Blogger Unknown said…

    καλησπέρα κοριτσάκι!
    θα σε δούμε σήμερα?

     
  • At 4:16 μ.μ., Blogger γιώργος said…

    η Αλκυόνη Παπαδάκη λέει ότι
    δεν πρέπει να φοβάσαι τον λύκο
    αλλά τον κυνηγό...

    καλή έξοδο κορίτσι...

    καλησπέρα...

     
  • At 5:14 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    NTOIIINNNN!

     
  • At 5:15 μ.μ., Blogger divine mitsakos said…

    αγαπώ την Αρλέτα
    :))

     
  • At 5:47 μ.μ., Blogger Λίτσα said…

    Good luck!
    (Next time, τη "Σερενάτα" παρακαλώ. Έχουμε και γατόφιλους στη γειτονιά :))

     
  • At 9:31 π.μ., Blogger The Motorcycle boy said…

    Το λύκο μπορεί να τον συναντήσεις στις νυχτερινές εξόδους -το αυτοκίνητό σου είναι δύσκολο να συναντάς μετά το παρκάρισμα.
    Καλημέρα ρε.

     
  • At 10:10 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @tomboy:
    Καλημέρα!Με είδατε δε με είδατε;χεχε!
    @γιωργος:
    Ευχαριστώ..μόνο την ουρά του είδα να χάνεται σε μια γωνιά!
    Άσε που δεν τον φοβάμαι το λύκο..τον έψαχνα!
    @ερωτας:
    :pppp
    @mitsakos:
    Κι εγώ!
    @λιτσα:
    Την επόμενη θα έχει το "πάω πίσω λοιπόν στη μαμά μου" χαχα!
    @Mboy:
    Μμμμμμ μη χάσεις!Μια χαρά το βρήκα!(με τη δεύτερη!)
    καλημέραα!

     
  • At 10:53 π.μ., Blogger Unknown said…

    Μ'αρέσει αυτό το τραγούδι..
    Πολλά φιλιά,θα τα πούμε σύντομα!

     
  • At 11:33 π.μ., Blogger ZissisPap said…

    Τρα λα λα λα χικ λαλαλα...

     
  • At 12:06 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @Cherry:
    Άντε ρε κοριτσάκι!
    @δόκτορας:
    Άι ρε!μια χαρά νηφάλια ήμανε!

     
  • At 12:57 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Κάτι μου θυμίζει...

     
  • At 1:02 μ.μ., Blogger Trilian said…

    ... πρόσεχε είδες τι έπαθε η κοκκινοσκουφίτσα

     
  • At 1:10 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Πάω πίσω λοιπόν στη μαμά μου,
    στην κάμαρα μου την παιδική!

    ..μετά δεν θυμάμαι κάτι για ένα πρίγκηπα λέει αλλά σιγά μην υπάρχουν!

    Καλημέρα μπουμπου :-*

     
  • At 1:54 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @dimitris:
    Τί καλέεε;;!
    @trilian:
    Το ξερό της το κεφάλι την έφαγε και η στραβωμάρα της!Ακούς εκεί "γιατί έχεις τόσο μεγάλα δόντια γιαγιά;"
    Έλεος!
    :PPPP
    @epsilon:
    "Μήπως βρω το χρυσό πρίγκηπά μου
    που τον ψάχνω εδώ και μια ζωή"
    Έτσι λέει.
    Η Αρλέτα.
    Γιατί πρίγκηπες δεν υπάρχουν.
    Βάτραχοι πάλι γεμάτος ο τόπος.
    Και κάτι γαιδούρια επίσης.
    Αλλά τι φταίνε τα ζωντανά;;
    Χεχε!
    Καλημέρααα!

     
  • At 3:50 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Γουστάρω Αρλέτα :)

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.