..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006
Ένα mail στις 12 Απριλίου ή αλλιώς η ροζ πλευρά μου (μόνο όταν έχω πυρετό!)
Καλημέρα γωγάκι!
Σήμερα έχω τις καλές μου (φαίνεται από την προσφώνηση που σου έκανα εξάλλου!)
Λα λα λα! Ο κόσμος είναι όμορφος!
Είμαι στη δουλειά αλλά όλα μου φαίνονται καλά. Οι συνάδελφοι μου είναι πολύ καλοί μαζί μου , δε με χώνουν σε βαρετές δουλειές και με χαιδεύουν στα μαλλιά κάθε που περνάνε από δίπλα μου .
Συνέχισα και σήμερα τον αγώνα μου να ανοίξω βιβλία συναλλασσόμενη με τρεις υπηρεσίες ταυτόχρονα (ΤΕΒΕ ,εφορία ,οικονομικό επιμελητήριο και ΙΚΑ) με πολύ καλή διάθεση. Ολων των υπηρεσιών οι υπάλληλοι ήταν πολύ ευγενικοί και με εξυπηρετήσανε άμεσα . Μου γλυκομιλήσανε και μου δώσανε κουράγιο να συνεχίσω την προσπάθεια μου και την επόμενη εβδομάδα με υπομονή και χαμόγελο.
Επίσης σήμερα το ραδιόφωνο παίζει μελωδικότατα και πάρα πολύ χαρούμενα τραγούδια ( στη ζωή μου κάθε μία , κάθε μία γνωριμία…).
Χθες το βράδυ με ξαναθυμήθηκε εκείνος ο συμπαθέστατος νέος που δηλώνει το παρόν του με αναπάντητες , μόνο που αποφάσισε να στείλει μήνυμα .Χαμογέλασα και δεν του απάντησα , το έχω σκοπό όμως. Δε θα χάσω και αυτή την ευκαιρία μπορεί εξάλλου να είναι και ο έρωτας της ζωής μου έτσι δεν είναι;!



Εντάξει . Τώρα βγαίνεις από τη ζώνη του λυκόφωτος .Ξαναβρήκα τον παλιό καλό (χμμμ…) εαυτό μου. Δεν έχω πάρει ναρκωτικά ( αααχχχ) .Απλά έχω γριπιαστεί έχω πυρετό και μάλλον έχει ανέβει γιατί με έχει πιάσει αυτό που νιώθεις το μυαλό σου να αιωρείται πάνω από το κεφάλι σου. Όλα τα βλέπω ωραία και επιπροσθέτως νιώθω και πολύ ζουζουνιάρικα .Μιάο!( μάλλον έχει ανέβει πολύ ο πυρετός! Μήπως να πάω σπίτι μου να κουκουλωθώ;!)
Εγώ που λες γωγάκι μου (37,5 σίγουρα:!) είμαι πολύ συγκρατημένο και συγκροτημένο άτομο . (37,7) και δεν κάνω τέτοια.
Παρένθεση : μόλις μπήκε ένας συνάδελφος και ακολούθησε ο εξής διάλογος :
-Παιδί μου, μήπως μπορείς να έρθεις να με βοηθήσεις μ ΄εναν πίνακα;
-Αχ κύριε Θόδωρε ( μελωμένα ) αφού σας το έδειξα πως γίνεται ! (πετάρισμα βλεφαρίδων!)
- Εε καλά αφού ξέρεις τα ξεχνάω (65 χρονών ο κ.Θόδωρος)
-Ααααχχχχχ καλά (μες στο νάζι!)
Ο άνθρωπος με κρυφοκοιτάει πίσω από το γυάλινο διαχωριστικό με τρόμο . Μπορεί να νομίζει ότι γράφω σημείωμα αυτοκτονίας .Κάτσε να του κάνω ένα βλεφάρισμα.
(βλεφάρισμα μες στο νάζι)
Ε αυτό ήταν ! Θεωρούμαι επίσημα η τρελή του γραφείου.
Λοιπόν γωγάκι μου (38,2) τι έλεγα;
Αχ δε θυμάμαι νιάου..
Πότε θα με πάς βόλτα με το αμάξι;; μιου..
Να με χτυπήσει ο αέρας;;.. χρρρρρ


Αγκαλίτσες και φιλάκια ( 38,5 στανταρ όμως!)
Η Χρουχρού σου


Υ.Γ.: Aν δε στείλω mail αύριο μάλλον θα είμαι στο κρεβάτι αγκαλιά με το τιγρόγατό μου .
posted by sorry_girl @ 12:38 μ.μ.  
31 Comments:
  • At 12:50 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ποιά είσαι συ, λέγε γρήγορα τι έκανες στην φίλη μας. Bloghood girl εσύ είσαι?

     
  • At 12:57 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    PRWTH FORA EIDA TA MATIA MOU TOSO STROGGULA KAI PETAGMENA PROS TA E3W!!!

     
  • At 12:57 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Περαστικά σου βρε!

    (μια χαρα σε βρισκω και με πυρετο) :P

     
  • At 1:00 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @σεξ-πυρ:
    Ε ναι λοιπόν!Με πιάσατε!χαρ χαρ χαρ!
    @ερωτας:
    Χεχε!Είδες- είδες;Όλοι έχουμε 2 πλευρέςςςςςςςς!
    ;)
    @dcd:
    Καλό μου το mail είναι από τις 12 Απρίλη!Μια χαρά είμαι!
    Ωωωωω!χιχι!

     
  • At 1:06 μ.μ., Blogger divine mitsakos said…

    αγαπώ (και) τη ροζ πλευρά σου!! :)

     
  • At 1:32 μ.μ., Blogger Unknown said…

    Μέρα κοριτσάκι!
    Να σε δω μές το μέλι και τι στο κόσμο χε χε χε..

     
  • At 1:44 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @mitsakos:
    my devinnnnneeee!
    @tomboy:
    Μέρα μπουμπού!(χεχε!)
    Είδες μωρέ;Αφού δε μου πάει!Καλύτερη είμαι η συνήθης κυνική-κακότροπη-στρίγγλα sorry!

     
  • At 1:53 μ.μ., Blogger zouri1 said…

    a.τι ωραια...

     
  • At 2:04 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy said…

    Πάω να ψάξω με λέξεις-κλειδιά στο ίντερνετ να βρω από που το πήρες το κείμενο. Αποκλείεται να είναι δικό σου! Στρίγγλα, έ στρίγγλα!
    Υ.Γ.: Τώρα που το σκέφτομαι -δικό σου είναι. Το έγραψες για να μας κοιμήσεις και να μας ρουφήξεις το αίμα με το μπουρί της σόμπας.

     
  • At 2:11 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @zouri:
    Ωραία δε λες τίποτα!Τώρα βέβαια θα σου έλεγα να μη θαρρεύσαι γιατί πίσω έχει η ταραντούλα την ουρά!χεχε!
    @ύποπτε:
    Γύρνα εσύ πουλάκι μου και θα δεις εσύ υποδοχή στο αεροδρόμιο με απαράιτητο βλεφάρισμα!
    @mboy:
    Το δικό σου αιματάκι είναι το πρώτο που θα απλώσω στους τοίχους πάντως!
    σιχτίρι που πάλι πας να κάνεις φράξια!

     
  • At 2:30 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy said…

    Να το απλώσεις αλλά να μην το δοκιμάσεις σου συνιστώ. Έχεις ακούσει εκείνο του Τσιτσάνη που λέει "δηλητήριο στη φλέβα, είναι το δικό σου αίμα -αχ, και φίδι αν σε τσιμπήσει, σου το λέω θα ψοφήσει;"
    Φράξια βεβαίως -σιγά μην το αφήσω ξέφραγο αμπέλι.

     
  • At 2:33 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @Μboy:
    Σιγά μην το δοκίμαζα!
    Προτιμώ αίμα νεότερων...χιχιχιχιχι!
    Μπαχαχα!

     
  • At 2:46 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy said…

    Νεώτερων από εμένα; Μα τι διάλο παιδέρα είσαι;

     
  • At 2:48 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said…

    Ουπς! (τα περαστικα παντως ποτε δεν πανε χαμενα ;))

     
  • At 2:51 μ.μ., Blogger polikarpos said…

    k egw exw tis amygdales mou kai pyreto, alla mou vgainei se nevra!
    mipws sou riksane tipota ston kafe?
    (perastika)

     
  • At 3:24 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Ο βασιλικός είναι για να τον μυρίζεις κι ουχί να τον τρως...
    τα ίδια συμπτώματα με σένα είχε το γατί χτες βράδυ που δοκίμασε ένα φυλλαράκι!

     
  • At 3:32 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Όλοι έχουμε πολλές πλευρές. .. όχι μόνο δύο.

    Αλλιώς μιλάμε στον κ. Θόδωρα , αλλιώς στη μαμά, αλλιώς στη φιλενάδα, αλλιώς στο αμόρε.

    Ας το παραδεχτούμε!

    Sorry girl, σκέτη απόλαυση το post σου

    :)))

     
  • At 3:33 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Ε ψιτ ... περαστικά σου επι τη ευκαιρία !

     
  • At 3:43 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    «Ο άνθρωπος με κρυφοκοιτάει πίσω από το γυάλινο διαχωριστικό με τρόμο . Μπορεί να νομίζει ότι γράφω σημείωμα αυτοκτονίας»

    αχααχαχαχαχαχα τους τρόμαξες για τα καλά
    εμένα πάντως μ αρέσει η χαρούμενη πλευρά σου ;)

     
  • At 4:14 μ.μ., Blogger Unknown said…

    νιάου νιάου βρε γατούλα!(τι είναι φράξια;)

     
  • At 5:20 μ.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said…

    Στο 39,5 σε βλέπω να γράφεις και το πολυπόθητο παραμυθάκι...

     
  • At 6:33 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    αυτό δεν είναι ροζ...
    αλλά φούξια.. :ρ

     
  • At 6:37 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    η παπαρούνα ελάλησε προηγουμένως..
    (γαμώ τα κουμπιά και αυτο το μπετα μπλογκερ...γκρρ)

     
  • At 6:57 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    ποια είναι η Γωγό, το έχασα...

     
  • At 7:31 μ.μ., Blogger nosyparker said…

    Φέρε πίσω την άλλη λέμε!!!! :-/

     
  • At 10:52 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Is this the dark side of the spoon?

     
  • At 11:48 μ.μ., Blogger numb said…

    Kalispera. Μόνο στις 12 Απριλίου αποκτάς ροζ πλευρά, απ' ότι κατάλαβα. Καλή πάντως είναι

     
  • At 9:57 π.μ., Blogger Elemental_Nausea said…

    Και σου πάει το ροζ...μούρλια :D Kαλημέρα κούκλα :D

     
  • At 10:18 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Mboy:
    Άιντε να σ΄αφήσω και μια φορά ασχολίαστο!Άιντε!
    @dcd:
    Μη μου σκιάζεσαι απ΄ότι βλέπεις πολλοί μπερδεύτηκαν!Χμμμμ..τώρα να τσαντιστώ που κανείς δε διαβάζει τους τίτλους μου.
    @πολι:
    'Αλλος από δω!Δεν είμαι τώρα άρρωστη καλέεεεε!Στις 12 Απριλίου ήμουνα!
    Ωστόσο περαστικά σου!Πες και στο αμόρε να σε φροντίσει καλέ!Καμιά σουπίτσα , καμιά αγκαλίτσα , κανα μασάζ στο σβερκάκι τέτοια!(μάλλον και σήμερα προς το ροζ με κόβω!)
    @epsilon:
    Βαασιλικόος θα γίινω στο παρααθύ-ρι σουυυυ!
    @ptwsh:
    Ευχαριστώ κορίτσι!
    Σίγουρα μιλάμε αλλιώς αλλά δεν με ξέρεις τι στρίγκλα είμαι;;χεχε!
    @gelial:
    Να τη χαρείς τώρα που υπάρχει πουλάκι'μ γιατί μετά δεν ξεύρω!χιχι!
    @cherry:
    Αχαχα!Γειά σου ρε τσέρρυ με τις απορίες σου!Μάλλον πρέπει να σου κάνει εντατικά ο μοτορ!Θύμησέ με να το διευθετήσω!
    @vita:
    Φιρί - φιρί το πας να λάβεις θέση σε μια ιστορία της πόλης.Και μετά θα σκεφτώ σοβαρά το παραμύθι!
    ;)
    @παπαρούνα:
    Χεχε!Φούξια εε;Μπορεί και να έχεις δίκιο!
    @dimitris:
    Καλόο μου εσύ!χαχα!Δεν είναι Η Γωγώ βρε!Είναι αντρικό όνομα, απλώς το άλλαξα!
    @nosy:
    Καλά ντε!Μη φωνάζεις!Κοντοζυγώνει λέμε!
    @fingo:
    Oh yeah!
    @numb:
    Και που να δεις σήμερα που πλησιάζει και η έκλειψη!Χεχε!

     
  • At 10:19 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @elemental:
    Καλημέρα μπέμπα!
    Χε!Ευχαριστώ!
    "Πώς του παν καλέ τα μπλέ!"
    Φιλάκιααααα!

     
  • At 11:28 π.μ., Blogger γιώργος said…

    δεν ξέρω,
    αν είσαι καλύτερα με πυρετό ή
    χωρίς πυρετό...

    πάντως περαστικά και καλή δύναμη...

    καλημέρα...

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.