..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006
Ξύπνια πια.
Στιγμές στέκουνε απογυμνωμένες από κλάμα. Ελεύθερες παρελθόντος. Έρημες γυναίκες που πια γεράσαν στην αναμονή. Αγόρια που δεν κατατάχτηκαν ποτέ. Και τώρα που δεν είναι αργά τι λες; Αυτή η παρόρμηση είναι τόσο δυνατή. Δεν το συγκρατώ πια. Να δώσω μια και να βρεθώ πάλι στην αυλή σου και να είναι Αύγουστος. Να πίνουμε ούζο χύμα και να στρίβουμε τσιγάρα από τη δική σου τσέπη. Πώς τα κατάφερα πάλι να μείνω χωρίς καπνό; Και να μου γελάς όσο σου αναλύω θεωρίες και μπερδεύω τις βάσεις της κουβέντας. Και να μου λές ότι θα μάθω με τον καιρό να μη γέρνω, να μην ανησυχώ θα έρχεσαι να με βλέπεις. Και μετά θα έρθει ο Σ. ή ο Μ. για να φέρει την καρέκλα του και το ούζο το καλό. Να μας κοροιδέψει που τόση ώρα πίνουμε αηδίες. Και μετά να τον ρωτήσω χαζά αν είναι καλά, τώρα που τελείωσε η δική του αναμονή, για να μου απαντήσει πικραμένα πως είμαι μικρή ακόμα για να γέρνω έτσι. Και τότε να με χαιδέψεις τρυφερά εν είδη υπεράσπισης που όμως εγώ δεν τη χρειάζομαι. Δεν είμαι μικρή δεν το βλέπεις; Να γελάς με τον παράλογο θυμό μου και να μου λες ότι πρέπει να πάψω να σκηνοθετώ τις στιγμές και τη ζωή μου. Να σου θυμώνω συνέχεια μα τι περίεργο πράγμα ποτέ να μην καταφέρνω να το κρατήσω για πολύ. Και μετά να σηκωθείς να φέρεις την κιθάρα. “Ό,τι κι αν έχεις στην καρδιά, να μου το λες μικρό μου..” Να μην μπορώ πια παρά να χαμογελάσω μισά προς τα αριστερά και να σε κοιτάω. “Κι όχι να κάθεσαι να κλαίς, παραπονιάρικό μου..” Ο Σ. να γελάει με τα χάλια μου. Ο Μ. να με παρηγορεί, πάντα μου είχε αδυναμία. Να κοιμάμαι στο αμάξι σου όταν θα με γυρνάς σπίτι. Να φτάνουμε σπίτι και να με ξυπνάς με ένα χάδι που ξεκίνησε αλλά ποτέ δεν έφτασε.
“Ξύπνα μπέμπα.”
posted by sorry_girl @ 12:09 μ.μ.  
25 Comments:
  • At 12:21 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said…

    έξελεντ!

     
  • At 12:23 μ.μ., Blogger Unknown said…

    Πολύ όμορφο, ειλικρινά :)

     
  • At 12:28 μ.μ., Blogger Στελλα said…

    Καλημέρα κοριτσάκι ::))

     
  • At 12:40 μ.μ., Blogger livermak said…

    Ξυπνα,,,,,φτασαμε......ποσο μισω αυτες τις λεξεις!!!!!Δεν θελω αλλες στασης στην ζωη μου..μονο ΔΡΟΜΟΥΣ!!!

     
  • At 12:45 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @erwta:
    Θενκιού!
    @tomboy:
    :)))))
    (το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!)
    @kiss_my_attitude:
    Καλημέρα κοριτσάκι!ματς μουτς!
    @livermak:
    Καλώς ήρθες!
    Ξέρεις το να είσαι πάντα στο δρόμο έχει κι αυτό την κατάρα του..

     
  • At 12:53 μ.μ., Blogger Elemental_Nausea said…

    Καλημέρα και απο εμένα.Πολύ ωραίο το post.

     
  • At 1:16 μ.μ., Blogger Lex_Luthor06 said…

    5 λεπτάκια ακόμα ρε μανα. Εχουμε ώρα.

    (πολυ ομορφο)

     
  • At 1:34 μ.μ., Blogger homelessMontresor said…

    Διάβασα και τα δύο ποστ και... κάτι μαγειρέυεις εσύ! Πολύ μας γλυκαίνεις και ανυσηχώ για το επόμενο ποστ! :-)

     
  • At 1:41 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy said…

    Πολύ ωραίο όντως. Αλλά ρε παιδάκι μου τι μανία έχετε οι γυναίκες να το κόβετε στον ύπνο όταν οδηγούν οι άλλοι; Ταρίφες είμαστε; Ε;

     
  • At 1:48 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @elemental_nausea:
    Καλημέρα κορίτσι!Δεν πιστεύω να σε παρασύρανε χτες τα ρεμάλια;;!!
    Ευχαριστώω!
    @luthor:
    Tι εφιάλτης αυτή η ατάκα!
    (;))
    @montressor:
    Εχεμ...με έπιασες!Γαμώτο!
    Τίποτα καινούριο δε με έπιασε απλά ο δόκτορας Sigmund επιτέλους μου άλλαξε συνταγή!χεχε!
    @mboy:
    Στη συγκεκριμένη φάση ήμουνα πιωμένη και είχα γλαρώσει..είναι που αισθάνεσαι τόσο άνετα και ασφαλή που χαλαρώνεις πλήρως.
    Κατά τα άλλα ευχαριστώ!

     
  • At 3:39 μ.μ., Blogger numb said…

    Πολύ καλό :)

     
  • At 11:51 μ.μ., Blogger Godot said…

    Αγκαλιες και φιλια...

    αυτό με τους δρόμους ... ξαναπέστο.

     
  • At 2:04 π.μ., Blogger par...alogos said…

    "Τράκα"...forever!!!

     
  • At 4:21 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Πολύ όμορφο κοριτσάκι.

    Καλημέρα :)

     
  • At 12:15 μ.μ., Blogger divine mitsakos said…

    καλημέρα :)))

     
  • At 12:27 μ.μ., Blogger J. said…

    Life unplugged ! Καλό !

     
  • At 4:52 μ.μ., Blogger enteka said…

    para poly kalo keimeno
    :)

     
  • At 5:26 μ.μ., Blogger Panos said…

    ωραίο κείμενο!

     
  • At 12:26 μ.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said…

    Άμα έβαζες μια ξεπέτα κι ένα μαχαίρωμα, θα ήταν ακόμα καλύτερο. Χάλασες sorry girl, σε έφαγαν οι συναισθηματισμοί…

    Νταξει βρε τι βαράς, μια πλάκα έκανα...

     
  • At 12:32 μ.μ., Blogger Alkyoni said…

    Xάδι που ξεκίνησε και ποτέ δεν έφτασε;
    Υπέροχο ...όλο

     
  • At 2:50 μ.μ., Blogger Trilian said…

    ¨Ηταν πολύ όμορφο…

     
  • At 11:59 μ.μ., Blogger Little_Pat said…

    Ξύπνια είμαι! Απλά κάνω πως κοιμάμαι. Ξέρεις ;)
    Όμορφο. Φιλιά...

     
  • At 9:08 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @numb:
    Χαίρομαι που σου άρεσε!
    @godot:
    my beloved captain, εσύ ξέρεις καλύτερα για τους δρόμους εεε;!
    @dimitris:
    Ναι αυτό μας έφαγε!
    @σεξ+πυρ:
    Καλημέρα και φιλάκια!
    @Καλημέραααα!
    @johny b.good:
    Ακριβώς αυτό!
    @enteka:
    Ευχαριστώ!Καλημέρα πέρα για πέρα!
    @θέλω να φύγω από δω:
    Τί σου θυμίζει καλέ;
    Επιτέλους!χεχε!
    @panos:
    Ευχαριστώ και καλώς ήρθες!
    @vita mi baruak:
    Όχι καλέ μου δε θα βαρέσω..θα δολοφονήσω βίαια!χεχε!
    @alkyoni:
    Σ'ευχαριστώ πολύ και καλως ήρθες!
    @trilian:
    ;)
    @brainsick:
    :PPP
    @little+pat:
    Ξέρω-ξέρω!
    ;)

     
  • At 10:23 π.μ., Blogger polikarpos said…

    meraaaaaaaa
    :)

     
  • At 10:26 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    Μέραααα
    (έχω πολλά νεύρα σήμερα!)

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.