..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 07, 2006
Έτοιμο φευγιό.
Συνεχής ύπνος έχει να συμβεί πάνω από βδομάδες.Κούραση του μυαλού.Αρχή ύπουλης ημικρανίας.Άστοχα σχόλια και προτάσεις χωρίς αντίκρυσμα.Στρίβεις , στρίβεις και όλο πάνω στον ίδιο τοίχο πέφτεις.Αυτόν που πρωτοαντίκρυσες στα 17 κι από τότε αγνοείς ηθελημένα. Και πώς γίνεται λοιπόν πάντα να είναι εκεί;Κάτι μικρά στιχάκια σε στοιχειώνουν.."on the road again".Όλα καλά "ωραίε μου εαυτέ", οι συνεχείς δοκιμές θα ανατρέψουν τελικά την πορεία.Ήρθε η ώρα λοιπόν.Του τοίχου και της γλίστρας.Πέφτω, πέφτω..Και προσγειώνομαι στη χώρα του Ποτέ.Και βλέπω και τη Βασίλισσα Ντάμα Κούπα.Και το γάτο με το αιώνιο χαμόγελο και τις απαντήσεις πριν καν τεθεί η ερώτηση.Όλα και όλοι οι παλιοί φίλοι είναι εδώ.Και μερικοί καινούριοι.Κάνω μια αριστερή και είμαι πάλι στο ίδιο παγκάκι του παλιού σταθμού.Τρένα αναχωρούν, ένα ζευγάρι αποχαιρετιέται κι εκείνη κλαίει.Στρίβω τσιγάρο, ξαναφοράω το μαύρο μου παλτό και δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω.Όχι άλλες στάσεις.Τώρα βλέπω προορισμό και για πρώτη φορά είναι καθαρό.Όταν έρθω, σκοτεινή και λερωμένη, μη με κακοχαρακτηρίσεις. Είναι από το δρόμο μωρέ..και θα με πάρεις αγκαλιά;
posted by sorry_girl @ 11:49 π.μ.  
20 Comments:
  • At 1:07 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Καλημέρα...
    ο χρόνος, μια μπίρα, δυο-τρεις φίλοι, ένα γέλιο κι ένα λυτρωτικό κλάμα, όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά, αλλά αυτά είναι που μένουν.

     
  • At 2:02 μ.μ., Blogger Unknown said…

    καλημέρα σόρρυ!

     
  • At 2:42 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Βρήκες προορισμό; Στην υγειά σου λοιπόν!

     
  • At 2:54 μ.μ., Blogger homelessMontresor said…

    Ο προορισμός ήταν η αγκαλιά; Αν ναι πολύ ωραίος προορισμός, αν όχι ελπίζω να τον βρήκες!

     
  • At 3:26 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @epsilon:
    Αυτά είναι..!Αλλά όχι κλάματα..μόνο υστερίες από τις καλές!χεχε!
    @suspect:
    Μιλάμε για τo απόλυτο off-road animal!μπουαχαχαχου!
    @cherryfairy:
    Καλώς την!Καλημέρα σου..!
    @θεριό:
    Μωρέ εγώ τον βρήκα αυτός δεν ξέρω αν γνωρίζει τι τον περιμένει..χαρ χαρ!
    @montresor:
    Ε μα για μια αγκαλιά δεν γίνονται όλα;

     
  • At 3:53 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    Μάλαμας ε;

    Αν κάτι δεν είναι να παέι στραβά θα πάει.
    Αν κάτι είναι να πάει στραβά θα πάει.
    [Μέρφι]


    sorry που στο λέω αλλά ισχύει...

     
  • At 4:35 μ.μ., Blogger Trilian said…

    Μια αγκαλιά μετά από τέτοιες διαδρομές είναι το καλύτερο δώρο!

     
  • At 4:52 μ.μ., Blogger Παπαρούνα said…

    εγώ έχω καταλήξει πως για όλα που συμβαίνουν φταίει αυτός ο ερμαφρόδιτος Σεπτέμβρης.

     
  • At 4:59 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @dimitris:
    Το ξέρω βρε..που να μην το΄ξερα!
    @Trilian:
    Γι' αυτό σου λέω άστον να γυρίσει..!
    ;)
    @παπαρούνα:
    Καλώς το!Σίγουρα κάτι πρέπει να έχει κάνει και τούτος..μα είναι μήνας αυτός ρε γαμώτο;;!

     
  • At 6:09 μ.μ., Blogger Epsilon said…

    Παπαρούνα έχεις πληροφορίες για αυτόν τον γ&^*$^$νο μήνα?
    πες μας γιατί γ$%#%^%&^%αι έτσι.

     
  • At 6:10 μ.μ., Blogger SarantosM said…

    "Υπάρχεις μόνο εσύ, δυο φίλοι κι η μουσική, που την καρδιά μου ξέρουν"

    ...που τραγούδαγε κι ο Βλάσης στους "Απαράδεκτους"

     
  • At 7:02 μ.μ., Blogger par...alogos said…

    @epsilon:
    Ο Σεπτέμβρης, ο Φλεβάρης και ο Ιούνης
    γ$%#%^%&^%αι γιατί έχουμε εξεταστική...

     
  • At 10:22 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said…

    θα σε παρω...

     
  • At 6:37 π.μ., Blogger narkissos66 said…

    Ola!!!
    Εγώ πάντως θα σε συμβούλευα να πάρεις αγκαλιά και τον τοίχο. Τουλάχιστον δεν θα πέφτεις... ;-)

     
  • At 10:00 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @epsilon:
    Εγώ το 'χω πάρει απόφαση κάθε πέρσι και Σεπτέμβρη και καλύτερα!
    @mansar:
    Ναι..λίγο κρασί λίγη θάλασσα και τ'αγόρι μου!μπουχαχα!
    @dimitris:
    Και να μας έφταιγε μόνο αυτό καλά θα ήτανε!
    @eu-aggelos:
    Μμμμναι!Τώρα θα ανέφερα την παροιμία με τα καρπούζια και τις μασχάλες αλλά τέλος πάντων!;)
    @narkissos:
    Hola!E μα τι νομίζεις;Εγώ κι ο τοίχος κοιμόμαστε αγκαλιά!

     
  • At 10:05 π.μ., Blogger SarantosM said…

    Εμένα οι ειρωνείες δε μου αρέσουν...:ΡΡΡΡΡ

     
  • At 10:17 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @mansar:
    Ούτε κι εμένα.."έχω κι ένα Πολυτεχνείο πίσω μου!"Αχαχα!:PP

     
  • At 12:36 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Αξίζει η αγκαλιά αξίζει.
    +++

     
  • At 1:43 μ.μ., Blogger Η Μικρή Ολλανδέζα said…

    μισέ μου εαυτέ
    το προτιμώ

     
  • At 2:40 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @ptwsh:
    Ναι, η άτιμη!
    @μικρη από ολλανδία:
    Μισέ δε λες τίποτα..!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.