..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006
Διάλογος στις τρείς τη νύχτα.
"Τί έγινε;"
"Είδα στον ύπνο μου οτι έφυγες"
"Δε φεύγω ψυχή μου."
Μια αλυσίδα με δένει . Και την αγαπάω αυτή την αλυσίδα . Τη γυαλίζω κάθε μέρα , τη βάφω με χαρούμενο πορτοκαλί της λάβας που κρυώνει . Τη στολίζω με άσπρα και κόκκινα τριαντάφυλλα . Αυτά πάντα τα βράδια . Γιατί τα ξημερώματα , την τεντώνω να σπάσει , ιδρώνω και ματώνω τις παλάμες μου . Δαγκώνω τα δάχτυλά μου να βγεί αλλά δεν ξέρω απο που με κρατάει.Παλεύω να μην φωνάξω και σε τρομάξω . Μετά κλαίω λιγάκι . Μετά ξημερώνει κι όλα αλλάζουν . Την αγαπάω ξανά τόσο δυνατά που νομίζω οτι δε θα αναπνέω χωρίς αυτή. Το μυαλό μου ηρεμεί , η αντάρα χάνεται . Σηκώνομαι , σου χαμογελάω , σε ρωτάω αν θες καφέ και σου λέω πως τίποτα δεν έχει νόημα αν δεν το πω σ΄εσένα . Εγώ δεν είμαι όμορφη αν δεν ακουμπάει το βλέμμα σου πάνω μου . Μου γελάς κοροιδευτικά και φεύγεις . Μου λες οτι θα τα πούμε το βράδυ . Και θα τα πούμε ψυχή μου . Όχι ψέμματα , αλλά τις μισές , εκείνες , αλήθειες που λατρεύεις και με βολεύουν . Αλλά δεν μπορεί..τα ξέρεις ήδη έτσι δεν είναι ; Γι΄αυτό θα φύγεις .. Γι΄αυτό έφυγες ..
"Κοιμήσου τώρα."
posted by sorry_girl @ 5:40 μ.μ.  
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.