..Εννιά με δύο..

..::Don't you love her madly?::..
Τρίτη, Μαΐου 09, 2006
Τα λεφτά,τα λεφτά,τα εκατομμύρια!
Κάθομαι να σημειώσω τί θέλω να κάνω αυτό το καλοκαίρι.Σημειώνω λοιπόν τις συναυλίες που θέλω να δω..Ιούλιος : Iggy Pop και Stooges , Deep Purple , Αύγουστος Depeche Mode και πέρα από αυτά δε θα πάω σίγουρα Μάλαμα και Παπακωνσταντίνου;Θα πάω!Άσε που μπορεί να προκύψει και τίποτα άλλο!Χώρια τους Stones που τους έχω πληρώσει ήδη (άσε αυτό το βγάζω εκτός γιατί δε με συμφέρει να το σκέφτομαι!)
Το Σεπτέμβρη θα γίνω και κουμπάρα κι έχω να πάω και σε άλλον ένα γάμο μέχρι τότε.Επίσης πρέπει να κάνω μεγάλο σέρβις στο αυτοκίνητο και ν ' αλλάξω και λάστιχα .
Κάμια ιδέα για γρήγορο , εύκολο και -τονίζω- ανώδυνο χρήμα;;;;!
posted by sorry_girl @ 10:40 π.μ.  
13 Comments:
  • At 2:59 μ.μ., Blogger xwma_kai_nero said…

    Τι τους θες τους Stones??
    Πτωματα, καπηλεύονται εναν μύθο για να οικονομάνε χοντρά, γιατί έτσι έμαθαν..

    Μέσα για Θανάση και
    Σωκράτη!!!

    (Αν βρείς τον τρόπο για να βγάλεις λεφτά να το πείς και σε εμάς..!)

     
  • At 3:10 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Διαβάζω για συναυλίες, για κουμπαριές..για αλλαγή ελαστικών αυτοκινήτου..Μα καλά τόσο καλά σε πληρώνουν εκεί που είσαι; Να στείλω και εγώ το curicullum vitae

     
  • At 3:10 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Και πάντα άξια (για την κουμπαριά)

     
  • At 12:31 π.μ., Blogger SarantosM said…

    Συμφωνώ με όσα είπαν οι προλαλήσαντες και συμπληρώνω...

    για Depeche Mode είμαι μέσα και εγώ!!!

     
  • At 7:40 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said…

    κάτσε να δούμε αν θα έρθουν τελικά οι stones, γιατί κάτι λέει οτι ο Κιθ έπεσε από μια μπανανιά...!

     
  • At 9:14 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said…

    loipon egw molis pira ena daneio ligwn xiliadwn eyrw gia paromoia sxedia...apla to anaferw epeidi thes kati grigoro kata ta alla oi trapezes mas roufane to aima!

     
  • At 10:37 μ.μ., Blogger alombar42 said…

    Ο Κύριος Νομάρχης φημολογείται οτι πληρώνει καλά τις δίμετρες 90-60-90 :)

     
  • At 10:52 π.μ., Blogger sorry_girl said…

    @χώμα_και_νερό:
    δεν έχεις άδικο αλλά με πράγματα που κάποτε μου έλεγαν πολλά και τα έχω συνδέσει με έντονες μνήμες διαλέγω να μην είμαι πολύ αυστηρή.
    Οπότε θα βρεθούμε στο Θέατρο Βράχων;Γιατί μάλλον εκεί θα είναι και οι δύο!
    @πτώση:
    Επειδή δε με πληρώνουν γι'αυτό αγχώνομαι!Άσε δε θες να έρθεις εδώ που είμαι!Ελλοχεύει πολύ σαπίλα!Όσο για την κουμπαριά ,αφού δε μου είπες και στα δικά μου πάλι καλά!Το εκτιμώ αφάνταστα!χα!
    @mansar:
    Ραντεβού 1η Αυγούστου στο κιόσκι με τις μπύρες;
    @gelial:
    επειδή δηλαδή εσύ δε θα πας J.LO.μας γρουσουζεύεις όλους;;!!χαχα!Και σε ρωτώ :τι δουλειά είχε 70 χρονών άνθρωπος να ανεβαίνει σε μπανανιές;;Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι η γιαγιά μου μέχρι τα 85 έσκαβε το περβόλι(δε λείπει το γιώτα απλώς έτσι το λέει!)
    @ey-aggelos:
    ουου εξ εξ εξ μακριά από εμάς οι τράπεζες και οι διευκολύνσεις τους!'Ασε που ακόμα πληρώνω το αμάξι!
    @alombar42:
    Χμμ..Και πιστεύεις οτι εμπίπτω σε αυτή την κατηγορία;;;!!!Με κολακεύεις sweety!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη , θα στην ανταποδώσω!(με ανάλογα σχόλια χα!)

     
  • At 11:59 π.μ., Blogger ptwsh said…

    xaxa poly xioumoristiko yfos. m' aresei. Oso gia ta lefta, gia tis apodoxes apo th doyleia 8a soy pw kati poy moy eipe o filos moy x8es:
    "AN DE GINETAI NA PAREIS AYKSHSH, MEIWSE TA EKSODA SOY."
    Fobero etsi?

     
  • At 1:09 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    @πτώση:
    δε μειώνονται τα ρημάδια!
    Είδα οτι με προτείνεις!
    Χαίρομαι πολύ!Αν δεν ήμουν τόσο άσχετη με το μηχάνημα του διαβόλου(pc) θα ανταπόδιδα!Δεν πειράζει όμως όταν ξεστραβωθώ θα σε βάλω κι εγώ..

     
  • At 1:30 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    αν θες δώσε το email να σου εξηγήσω. εύκολη διαδικασία.

     
  • At 2:02 μ.μ., Blogger sorry_girl said…

    Πτώση:
    Έβαλα e-mail στο blog οπότε ότι θέλεις μου το στέλνεις εκεί.Το κακό είναι οτί μου έχουν ήδη εξηγήσει μεσω mail πως να το κάνω κι εγώ είμαι ανεπίδεκτη.Βλέπω την κώδικα και μετά ...η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού!
    Αν θες κάνε κι εσύ μια προσπάθεια!Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

     
  • At 2:26 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    ok

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 ..Εννιά με δύο.. | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 
eXTReMe Tracker

Web This Blog
About Me


Name: Sorry girl
Home: Athens, Greece
About Me: "Δεν την πιστεύω απ'το Άργος τη γενιά σας , Λίβυες μοιάζετε δεν μοιάζετε ντόπιες , ο Νείλος μόνο θα έβγαζε παρόμοιες . Ή μοιάζετε με Κύπρισσες που χάραξε καλός τεχνίτης . Ή με Ινδές , στα σύνορα της Αραπιάς , όπως ακούω - που σελώνουν για αλόγατα καμήλες . Κι αν είχατε τόξα θα σας παρομοίαζα με τις αβάτευτες και αντροφόνες Αμαζόνες." Αισχύλου "Ικέτιδες"
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Ιστορίες της πόλης. Που είναι όμορφη μόνο τα βράδια.